شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
س

حجت الاسلام والمسلمین احتشام بر لزوم استفاده از میراث و گوهرهای گرانبهای حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر زندگی زهرای مرضیه الگوی خانواده ها قرار گیرد با مشکلات رو برو نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام شب گذشته در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد شهرداری مرکزی کاشان اظهار کرد: باید در ایام شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) میراث فاطمی را به عنوان اسوه و الگو در زندگی خود پیاده نماییم.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه تمسک به حضرت فاطمه(س) می تواند وضعیت فعلی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور را به رشد و کمال نزدیک تر کند، افزود: نباید از کمبودها و کاستی هایی که خودمان نسبت به آنها کوتاهی کرده ایم گله مند باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین احتشام بر لزوم استفاده از میراث و گوهرهای گرانبهای حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر زندگی زهرای مرضیه الگوی خانواده ها قرار گیرد با مشکلات رو برو نخواهیم شد.

وی با انتقاد از استفاده زن به عنوان ابزار تبلیغات یادآور شد: نباید از خانم ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده شود.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه جنگ غزه معنی واقعی استقامت را برایمان اثبات کرد، گفت: پدری که فرزند تکه تکه خودش را در غزه به دست گرفته و 16 نفر از اعضای خانواده اش را از دست داده است می گوید «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ».

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha