شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احتشام کاشانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اگر بناست در مسیر حضرت زهرا (س) به اولاد ایشان جفا نکنیم باید به عهد خود با امام و رهبر معظم انقلاب وفادار بمانیم و از این انقلاب و نظام دفاع کنیم، گفت: ما پای صندوق رأی با تمام وجود حضور می‌یابیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احتشام کاشانی در مراسم تشییع پیکر ۷ شهید گمنام که امروز در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: راه پرفروغ دفاع از ولایت و امامت حتماً از اجتناب از کافر و منافق می‌گذرد و این باید در رفتار و شعارهای ما خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: تنها ابزار اساسی در مسیر دفاع از ولایت و امامت همان شعار اساسی هیهات مناالذله است که پیش‌ازاین در قیام عاشورای اباعبدالله (ع) و سایر قیام‌ها و انقلاب‌های تاریخ‌ساز گفته شده و ازاین‌پس نیز سرلوحه رفتار و گفتار ما خواهد بود.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه ما مانند اهل کوفه نیستیم که علی زمان خود را تنها بگذاریم، افزود: ما فهمیده‌ایم که اگر بناست در مسیر حضرت زهرا (س) به اولاد ایشان جفا نکنیم باید به عهد خود با امام و رهبر معظم انقلاب وفادار بمانیم و از این انقلاب و نظام دفاع کنیم و پشت این نظام را خالی نکنیم.

وی با بیان اینکه آن‌هایی که از دشمن ترسان و لرزان هستند بدانند که ما سیلی به‌صورت دشمن خواهیم زد، گفت: ما پای صندوق رأی با تمام وجود حضور می‌یابیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احتشام کاشانی افزود: ما به‌خوبی می‌دانیم که نباید اهل‌بیت (ع) را ناامید کنیم و در اینجا در محضر شهدا اعلام می‌کنیم که ای رهبر آزاده آماده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha