یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سمن جمعیت

آیین رونمایی از پوستر «رویداد جامعه پرداز» در نشست سمن‌های فعال حیطه خانواده اداره کل ورزش و جوانان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری "حوزه" از همدان، زهرا شایسته فرد، دبیر سفیران سلامت روان سایبان صبح امروز در نشست دبیران سمن‌های فعال حیطه خانواده و جمعیت اداره ورزش و جوانان همدان فعال با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه برگزاری رویداد جامعه پرداز، فرصتی برای تجمع و هم افزایی کنش‌گران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری است، اظهارکرد: این رویداد امسال در ۱۸ استان کشور با حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و همکاری بنیان خانواده برگزار خواهد شد

وی ادامه داد: با ارائه روند اجرایی این رویداد در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان در استانداری، با حضور استاندار محترم از پوستر این رویداد رونمایی شد.

شایسته فرد عنوان کرد: با توجه به ضرورت نقش آفرینی سازمان های مردم نهاد در فعالیت های معاونت فرهنگی و امور جوانان استان همدان، اجرای این رویداد طبق فراخوان اعلامی به سمن «سفیران سلامت روان سایبان» سپرده شد .

وی تشریح کرد: هدف از این رویداد ضمن معارفه مجموعه های مردمی و حلقه های میانی فعال در حوزه ازدواج، جمعیت و خانواده، ایجاد تعامل، هم افزایی و شبکه سازی بین این مجموعه ها خواهد بود که نهایتا پس از پایان رویداد، مشارکت کنندگان این رویداد نسبت به طراحی عملیات مشترک و حل مسئله تخصصی بر اساس بوم استان اقدام نموده تا منجر به جهت دهی صحیح تمامی اقدامات طبق اولویت بخشی فعالیت ها براساس نظام مسائل فرهنگی استان باشند

دبیر سفیران سلامت روان سایبان با تأکید بر اینکه"جامعه پرداز" محلی برای تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری است، گفت: محتوای این رویداد در سه محور خانواده(ازدواج و کاهش طلاق) ، هویت زن و جمعیت و فرزندآوری است که با آموزش و توانمندسازی کنشگران و معرفی الگوهای مطلوب در این زمینه همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اعلام فراخوان ثبت نام این رویداد که بزودی توسط رسانه ها اعلام خواهد شد لازم به ذکر است مخاطبان این رویداد شامل موسسات، مراکز مشاوره، گروه های فرهنگی جهادی، تبلیغی و فعالان عرصه خانواده، جمعیت و بانوان خواهند بود.

شایسته فرد اذعان کرد: هدف ازین رویداد معارفه، تعامل و هم افزایی، شبکه سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مسئله بر اساس بوم استان در نهادهای مردمی فعال می باشد که در نهایت منجر به جهت دهی و اولویت بخشی این فعالیت ها در زمینه مسائل و مشکلات فرهنگی استان خواهد شد.

وی افزود: مخاطبان این رویداد، موسسات، مراکز مشاوره، گروه های فرهنگی جهادی، تبلیغی و فعالان عرصه خانواده، جمعیت و بانوان هستند.

گفتنی است، طرح ملی رویداد جامعه پرداز در استان همدان در تاریخ ۸ و ۹ بهمن ماه توسط معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با همکاری بنیاد ملی خانواده اجرا خواهد شد که مجری این رویداد سمن «سفیران سلامت روان سایبان» به دبیری دکتر زهرا شایسته فرد است.

انتهای پیام/

رویداد «جامعه پرداز» در همدان برگزار می‌شود

رویداد «جامعه پرداز» در همدان برگزار می‌شود

رویداد «جامعه پرداز» در همدان برگزار می‌شود

رویداد «جامعه پرداز» در همدان برگزار می‌شود

رویداد «جامعه پرداز» در همدان برگزار می‌شود

رویداد «جامعه پرداز» در همدان برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha