یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
یادواره شهدا

حوزه/ فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فهم جبهه باطل خیلی به درک ما از شرایط جامعه و حرف‌های اصحاب روشنفکر کمک می‌کند، امروز همه باید بفهمند شکست رژیم صهیونیستی قابل جبران نخواهد بود و در این غافلگیری هم نتوانستند کاری کنند، حادثه طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگی خواهد بود و دارای این پیام است که هنوز در آغاز راه هستیم و فقط به شکست اسرائیل منجر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک یادواره شهید حاج جعفر نجفی و شهدای شهرستان آشتیان امروز در مصلای این شهرستان با حضور سردار حاجی زاده فرمانده هوای و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار شد.

سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آشنایی خود با سردار شهید حاج جعفر نجفی از شهدای شهرستان آشتیان، اظهار داشت: شهید حاج جعفر نجفی کارهای بزرگی در مدت کوتاه عمر ۲۲ ساله خود انجام داد که اسوه اخلاق، فرمانده و مدیر توانمند جنگ بود.

فرمانده هوای و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید نجفی قبل از پیروزی انقلاب به کمک مردم فلسطین شتافته بود و در سن ۱۶ سالگی به انجام خدمات بزرگی در کشور فلسطین پرداخت، تصریح کرد: شهید نجفی با شروع جنگ تحمیلی وارد سازمان رزم سپاه و مبارزه با صدامیان شد و در مدت ۲۲ سال عمر خویش به خوبی جبهه حق از باطل را شناسایی و وقتی در پشت بی‌سیم حاضر می‌شد توپخانه‌های ارتش و سپاه به او پاسخ مثبت می‌دادند و دقیق عمل می‌کردند و دستور آتش را با اخلاص تمام صادر می‌کرد.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: وجود این شهید در همه جا حس می‌شود و امروز باید از بصیرت ممتاز و خاصی که این شهید داشت درس و عبرت جدی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه تشخیص جبهه حق از باطل نیاز امروز جامعه است و این مسئله مهمی است که در عاقبت به خیری ما خیلی موثر خواهد بود، اظهار کرد: آمریکا در بهم ریختن زندگی اجتماعی مردم نقش مهمی داشته و این امر باید برای همه ما مشخص باشد.

سردار حاجی زاده ابراز کرد: رژیم صهیونیستی را در حالی آمریکا حمایت می‌کند که بعد از حمله طوفان الاقصی این رژیم صهیونیستی است که از هم پاشیده و این آمریکا است که نمی‌گذارد جنگ به پایان برسد و برای مردم آمریکا هم مشخص شده که با پول مالیات هایشان چه کاری انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: فهم جبهه باطل خیلی به درک ما از شرایط جامعه و حرف‌های اصحاب روشنفکر کمک می‌کند، امروز همه باید بفهمند شکست رژیم صهیونیستی قابل جبران نخواهد بود و در این غافلگیری هم نتوانستند کاری کنند، حادثه طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگی خواهد بود و دارای این پیام است که هنوز در آغاز راه هستیم و فقط به شکست اسرائیل منجر نخواهد شد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این مراسم ضمن برجسته دانستن فداکاری‌ها و ایثارگری شهیدان و بزرگان و مشاهیر استان مرکزی به شرح زندگانی برخی از بزرگان و فرهیختگان و نخبگان شهرستان آشتیان پرداخت و اظهار کرد: هر جایی نیاز به فداکاری و بذل جان باشد، این مردم پای کار انقلاب و دین ایستاده‌اند.

طوفان الاقصی آغازگر حوادث بزرگی خواهد بود

طوفان الاقصی آغازگر حوادث بزرگی خواهد بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha