دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

حوزه/ کارشناس روابط بین‌الملل گفت: مهم‌ترین نور امید فلسطینی‌ها پیروزی انقلاب اسلامی بود که خودباوری و موج حرکت مردمی در فلسطین به اسم انتفاضه و بعد از آن شکل‌گیری حماس شروع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،همایش طوفان الاقصی امروز دوشنبه با حضور علی گودرزی کارشناس روابط بین‌الملل با حضور طلاب و روحانیون و مدیران دستگاه های اجرایی، در استانداری مرکزی برگزار شد .

گودرزی بیان کرد: بی‌اعتمادی مردم به تامین امنیت توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، افزایش اختلافات درونی بین احزاب و گروه‌های سیاسی در این رژیم، ناتوانی سیستم‌های فنی، تعطیلی مشاغل، ضربه به اقتصادی و ناامیدی رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی از تبعات جنگ اخیر برای رژیم صهیونیستی است .

کارشناس روابط بین‌الملل افزود : مهم‌ترین نور امید فلسطینی‌ها پیروزی انقلاب اسلامی بود که خودباوری و موج حرکت مردمی در فلسطین به اسم انتفاضه و بعد از آن شکل‌گیری حماس شروع شد.

گودرزی با اشاره به نقش حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: یکی از نقش های مهم وی ایجاد روحیه باور پیروزی و حمایت از فلسطینی‌ها با در اختیار قرار دادن امکانات لازم بود .

وی اظهار کرد: در عملیات طوفان‌الاقصی و چیدمان حمله به صورت سری و مخفیانه توسط حماس از ویژگی‌های بارز جنگ اخیر است و این شکست به قدری سنگین بود که این رژیم کودک کش و غاصب اسرائیلی در روزهای اول کاملا سرگردان بود و احتمال فروپاشی سیاسی وجود داشت به همین دلیل آمریکایی‌ها سراسیمه وارد سرزمین‌های اشغالی شدند.

پیروزی انقلاب اسلامی امید را در فلسطینی‌ها زنده کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha