چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حضور هیئت اعزامی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه در مناطق ۴ گانه استان کرمان

هیئت اعزامی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور در مناطق ۴ گانه استان کرمان، برنامه پنج ساله اول مدارس را تبیین کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، با توجه به لزوم تبیین برنامه پنج ساله اول شهرستانها و درخواست مدیریت حوزه علمیه استان کرمان، مسئول برنامه ریزی راهبردی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه حجت الاسلام رسول جوانی به همراه حجت الاسلام ونائی با حضور در این استان به تبیین برنامه یاد شده پرداختند.

در همین راستا شهرستان های استان کرمان به چهار منطقه تقسیم شد هیئت اعزامی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور در این مناطق، برنامه پنج ساله اول مدارس را تبیین کرد.

اولین برنامه با حضور مدیران چهار مدرسه علمیه صالحیه، محمودیه، ابراهیمیه و امام مهدی(عج) شهر کرمان برگزار شدو در ادامه پس از حضور هیئت اعزامی در شهرستان بم، مدیران مدارس قائمیه و خاتم الانبیاء(ص) بم و علی بن ابی طالب(ع) ریگان با برنامه پنج ساله اول آشنا شدند و نشستی هم با طلاب و اساتید برگزار گردید.

هیئت اعزامی در ادامه به جیرفت رفت و برنامه پنج ساله اول را برای مدیران مدارس علمیه امام هادی(ع) عنبر آباد، امام صادق(ع) جیرفت، پیامبر اعظم(ص) زهکلوت، اهل بیت علیهم السلام قلعه گنج و امیرالمومنین(ع) رودبار تبیین کرد و به صورت پرسش و پاسخ مطالبی ارائه شد.

جلسه بعدی هیئت اعزامی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در شهرستان سیرجان و برای مدیران مفیدیه سیرجان، امام صادق(ع) شهر بابک و امام حسین(ع) بافت برگزار شد.

شهرستان رفسنجان مقصد بعدی حجج اسلام رسول جوانی و ونائی بود که با حضور مدیران مدارس علمیه ولی عصر(عج) انار، امام خامنه ای (حفظه الله)، امام حسن(ع) و امام خمینی(ع) رفسنجان جلسه توجیهی تبیین برنامه پنج ساله این شهرستانها برگزار شد.

آخرین جلسه هیئت اعزامی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در شهر کرمان بود که با حضور مدیران مدارس حضرت ابوالفضل(ع) ماهان، امام خمینی(ره) بردسیر، علی بن ابی طالب(ع) شهداد، فخریه راور و جعفریه زرند برنامه پنج ساله این مدارس تبیین و به سؤالات آنان پاسخ داده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha