یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ثص

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم حفظ وحدت در جامعه و تبعیت از رهبری تاکید کرد و با بیان اینکه شیطنت های آمریکا و دشمنان را باید جدی بگیریم، گفت: مسئولان به احترام شهدا با کنار گذاشتن اختلافات ید واحده در برابر دشمن باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام امروز در سایپا سیتروئن کاشان با خانواده معظم شهدا، کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی و اقشار مختلف مردم کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی امام جمعه کاشان در این مراسم تدفین شهید گمنام در سایپاسیتروئن را توفیق بسیار بزرگی برای مدیران و کارکنان این شرکت دانست و اظهار داشت: شهید عاشق خدا می شود و بعد خدا عاشقش می شود. شهید گمنامی که در کنارش هستیم خدا عاشقش شده که چنین مقامی را برایش ارزانی داشته است .

امام جمعه کاشان با بیان اینکه شهدا به مقام عشق خدا رسیدند و بعد شهید شدند، افزود: شهید سلیمانی در واکنش به تهدید ترامپ ملعون فرمود من با ۴۰ سال دویدن در جنوب و غرب کشور دنبال شهادت هستم.

وی با بیان اینکه شهدا به کمک امامین انقلاب, انحرافی که شیطان طی ۱۴۰۰ سال ایجاد کرده بود را به مسیر اصلی اش برگرداندند، افزود: امام راحل فرمود ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه شهدا با کارشان ولایت الهیه حضرت علی (ع) را احیا کردند، گفت: همه بشریت مدیون شهدا هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به درخواست شهدا از مسئولان و دیگر اقشار جامعه اشاره و تأکید کرد: شهدا از مسئولان، کارکنان و مردم خوب کاشان انتظار دارند هرآنچه که باعث پیروزی انقلاب شده است را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ایمان، وحدت و تبعیت از رهبری را مهمترین خواسته شهدا از مسئولان و مردم دانست، خطاب به مدیران و کارمندان سایپا سیتروئن کاشان گفت: از امروز که شهید گمنام در این شرکت دفن شده وظیفه دارید با تقویت ایمان، در انجام وظیفه کوشا تر باشید. انتظار شهدا از همه ما تقویت ایمان و دوری از گناه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در پایان برلزوم حفظ وحدت در جامعه و تبعیت از رهبری تأکید کرد و با بیان اینکه شیطنت های آمریکا و دشمنان را باید جدی بگیریم افزود: مسئولان به احترام شهدا با کنار گذاشتن اختلافات ید واحده در برابر دشمن باشند.

انتهای پیام/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha