چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خانه مطبوعات استان قم

حوزه/ انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های قم همزمان با ۲۰ استان کشور امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات قم که امروز سه شنبه ۲۸ آذر ماه همزمان با ۲۰ استان کشور و بصورت الکترونیک برگزار شد از ۲۱۳ نفر واجد شرایط حضور در انتخابات استان ۱۸۱ نفر مشارکت کردند که نشان از مشارکت ۸۵ درصدی اصحاب رسانه استان قم دارد.

بر اساس این گزارش: پس از پایان انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم در بخش مدیران مسئول مهدی عنایت پور با ۸۷ رأی و مهدی بخشی با ۸۴ رأی به جمع اعضای خانه مطبوعات اضافه شدند. صادق چهرقانی نیز با ۵۶ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

در بخش خبرنگاران نیز یوسف شعبانعلی از خبرگزاری حوزه با ۹۵ رأی، امیرعاطفی پور با ۸۵ رأی و جعفر مسلمی با ۷۹ رأی به‌عنوان نماینده خبرنگاران در هیئت مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

در این بخش فاطمه عسکری با ۷۵ رأی و احمد ظهرابی با ۷۱ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند.

در بخش نمایندگی روزنامه‌ها نیز فخرالدین یوسف‌پور با ۱۱۲ رأی نفر اول شد و محمد توکلی با ۴۹ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

در بخش نمایندگی رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری نیز سید مهدی حسینی با ۹۶ رأی انتخاب شد و احمد نامداری نیز با ۷۴ رأی به‌عنوان عضو علی البدل تعیین شد.

در انتخابات بازرسان خانه مطبوعات نیز سعید آقایی با ۹۳رای و محمدرضا چیت ساز با ۷۴ رای بعنوان بازرسان جدید خانه مطبوعات استان قم انتخاب و هادی چهرقانی نیز با ۶۴ رای عضو علی البدل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha