شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تویسرکان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان روز گذشته در جریان سفر به شهرستان تویسرکان، با حضور در مدرسه علمیه کوثر(س) این شهرستان، ضمن حضور در جمع مدیر و اساتید این مدرسه، از مبلّغان خواهر برتر این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان روز گذشته در جریان سفر به شهرستان تویسرکان، با حضور در مدرسه علمیه کوثر(س) این شهرستان، ضمن حضور در جمع مدیر و اساتید این مدرسه، از مبلّغان خواهر برتر این شهرستان تقدیر کرد.

امام جمعه همدان در این دیدار، با تأکید بر اینکه حوزه علمیه خواهران دارای ظرفیت‌های بسیاری در عرصه تبلیغی و فرهنگی است، اظهار داشت: این ظرفیت‌ها تنها مختص به قم و یا مراکز استان‌ها نیست و در تمامی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور شاهد این ظرفیت‌های علمی هستیم.

وی افزود: باید از پیگیری‌ها و تلاش‌های مدیریت و اساتید مدرسه علمیه کوثر شهرستان تویسرکان در راستای رسیدگی به مشکلاتو دغدغه‌های طلاب تقدیر کرد.

وی با تأکید بر اینکه تقدیر از مبلّغان خواهری که سال‌ها در عرصه تبلیغ دین تلاش کردند امروز وظیفه ما است، گفت: موفقیت در این میدان یعنی کسب ‌رضایت حضرت حجت(عج) و لذا باید تلاش ما نیز در این راستا باشد.

مبلّغان خواهر برتر شهرستان تویسرکان تقدیر شدند

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از مبلغان و اساتید مدرسه علمیه خواهران شهرستان تویسرکان توسط نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha