دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دفاعیه

جلسه دفاعیه پایان نامه با موضوع «عوامل عزت مندی امت اسلامی با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)» در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه‌ معصومه (س) بندرعباس برگزار شد. 

خانم مینا صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان در حاشیه برگزاری جلسه دفاعیه که امروز در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد، بیان کرد: جلسه دفاع از پایان نامه سطح سه رشته اخلاق؛ با موضوع «عوامل عزت مندی امت اسلامی با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)» با ارائه خانم فریده قدمی در این مدرسه برگزار شد.

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس خاطرنشان کرد: این دفاعیه با راهنمایی حجت الاسلام و المسلمین مسعود محفوظی و با داوری خانم اعظم وفایی انجام شد.

خانم صمدی افزود: این پایان نامه در چهار فصل تنظیم شده، که در فصل اول به عوامل فرهنگی و ملی عزت امت اسلامی با تأکید بر بیانات امام خامنه ای در گفتارهای؛ دستاوردهای فرهنگی در زمینه مظاهر فرهنگی، دستاوردهای فرهنگی در زمینه استقلال و خودباوری فرهنگی و دستاوردهای فرهنگی در زمینه اخلاق و ارزش های اسلامی، دستاوردهای علمی(توسعه و پیشرفت علمی جامعه) و دستاوردهای صنعتی(صنایع فرهنگی) پرداخته شده است.

وی ادامه داد: در فصل دوم به عوامل سیاسی عزت امت اسلامی با تکیه بر بیانات امام خامنه‌ای در دو گفتار؛ عوامل ملی(داخلی)، عوامل بین المللی (خارجی) تدوین شده است.

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس اضافه کرد: عوامل اقتصادی عزت امت اسلامی با تکیه بر بیانات امام خامنه ای در دو گفتار؛ عوامل اقتصادی عزت امت اسلامی در بخش تولید و عوامل اقتصادی عزت امت اسلامی در بخش توزیع و مصرف پرداخته شده است.

خانم صمدی به فصل چهارم این پایان نامه اشاره کرد و گفت: عوامل دینی و معنوی عزت امت اسلامی با تکیه بر بیانات امام خامنه ای می باشد که در گفتارهای؛ عوامل اعتقادی و عوامل عبادی از مباحث این فصل است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha