شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم گرامیداشت مجلس ختم شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید را در مردم‌داری، تواضع، گره گشایی از کار مردم، اخلاق و دینداری، عبادت و اخلاص الگو قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام خرم‌روز مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد در بزرگداشت شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که با حضور مدیران کل و معاونین و کارکنان ادارات استان، ظهر امروز در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: با ورود و حضور شهدای گمنام، استان ما رنگ و بوی شهادت گرفته و معطر شد.

وی تصریح کرد: اختصاص استانداری برای تدفین این شهید والامقام یکی دیگر از تدبیرهای خوب استاندار و باقیات و صالحات برای او بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: مزار شهید این فضا را به قطعه‌ای از بهشت تبدیل کرده و زیارتگاه همه مسئولین و مراجعه کنندگان است.

وی با اشاره به اینکه آرزوی شهدا خدمت رسانی به مردم بود، اضافه کرد: مزار شهدا اکنون محلی برای ابراز خواسته‌ها و گره‌گشایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: شهید را در مردم‌داری، تواضع، گره گشایی از کار مردم، اخلاق و دینداری، عبادت و اخلاص الگو قرار دهیم.

حجت الاسلام خرم‌روز گفت: عزت اسلام و مسلمین مرهون شهداست؛ توفیق حاصل شد فضای استانداری مزین به حضور شهید شد تا هر روز با او تجدید بیعت شود.

وی با اشاره به جایگاه شهدا نزد خداوند و امتیازهایی که به آنان داده می‌شود، اظهار کرد: شهدا نزد خداوند روزی دارند، این همان آرزویی است که ما داریم تا از مواهب خداوند برخوردار شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد رسیدن به قرب الهی را از دیگر امتیازهای اعطا شده به شهدا برشمرد و گفت: شهدا به قرب خدا رسیدند چون از خود گذشتند از منیت‌ها فاصله گرفتند و روی همه خواسته‌های دنیوی پا گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha