سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان در لرستان در پیامی درگذشت پدر شهیدان محمد ولی و علی صادقی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی درگذشت جانباز سرافراز مرحوم مغفور حاج محمد علی صادقی، پدر شهیدان والامقام محمد ولی و علی صادقی از شهدای شهرستان ازنا را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رحلت اسوه صبر و ایثار مرحوم مغفور حاج محمد علی صادقی «رضوان الله علیه» موجب تأثر گردید.

پدران شهدا اسوه‌های صبر و ایثار و مقاومت و نمونه کامل و بارز فداکاری هستند که در راه کسب رضایت الهی و دفاع از انقلاب اسلامی فرزندان دلبند خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند.

مبارزه با رژیم ستمشاهی، پخش اعلامیه، شرکت در راهپیمایی و تظاهرات، دستگیری و تحمل رنج فراوان، تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رزمنده هشت سال دفاع مقدس، تربیت فرزندان صالح، از خدمات ارزشمند و عمر بابرکت و مشحون از صفای باطن زنده یاد مرحوم حاج محمد علی صادقی پدر شهیدان والامقام محمد ولی و علی صادقی و برادر گرامی شهیدان عزیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین و ملا محمد حسن صادقی است، که پس از سال‌ها صبر و شکیبایی و درد فراق، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت، به روح این بزرگ مرد صبور و ارواح طیبه شهیدانش درود می‌فرستیم.

اینجانب رحلت این مبارز انقلابی را به مردم شهید پرور ازنا و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را درخواست می‌نمایم.

از عموم مردم قدرشناس و ولایتمدار شهرستان ازنا دعوت می‌شود در آیین تشییع پیکر پاک مرحوم حاج محمد علی صادقی، روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح و مراسم یادبود ساعت ۱۴ که در مسجد سیدالشهداء(ع) شهرستان ازنا برگزار می‌گردد شرکت فرمایید که ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم و فرزندان و برادران شهیدش در بالاترین مراتب بارگاه قدسی، با سرور و سالار شهیدان محشور گردد.

سید احمدرضا شاهرخی
۲ دیماه ۱۴۰۲، برابر با ۹ جمادی الثانی ۱۴۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha