دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید محسن حسینی دیباجی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: دشمنان در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند تا با ایجاد تفرقه بر اساس اختلاف سلایق سیاسی اهداف شوم خود را پیاده سازی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در جمع پایوران ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان، با اشاره به ویژگی های حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ما براساس آموزه‌های دینی و سیره اهل‌بیت(ع) باید به این بلوغ برسیم که هر کاری را برای خدا انجام دهیم و البته کاری که برای خداوند متعال انجام شود ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهدا نیز همین رویه را پیش گرفتند، افزود: در دیدار اخیر بسیجیان با مقام معظم رهبری سفارشی به بسیجیان شد که مخاطبان اصلی آن دانشجویان بودند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی، در ادامه بسیج دانشجویی را محور اتحاد سیاسی در جامعه دانست و گفت:از ایجاد دو قطبی سازی کاذب در جامعه پرهیز کنید و بدانید که دشمنان در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند تا با ایجاد تفرقه بر اساس اختلاف سلایق سیاسی اهداف شوم خود را پیاده سازی کنند.

وی بیان کرد: باید برای جذب جوانان و به ویژه دانشجویان به مجموعه بسیج، برنامه های متنوع، هدفمند و دقیق داشته باشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در ادامه با تاکید بر لزوم برگزاری تریبون های آزاد دانشجویی ابراز داشت: بسیجیان بسیج دانشجویی باید هر کدام افسران جنگ نرم و هادیان سیاسی باشند و بر پایه تفکر و اندیشه در دانشگاه ها روشنگری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha