شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه / مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن تلاش دارد با کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات به نوعی مشروعیت این نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد لذا همه وظیفه داریم که اجازه ندهیم دشمن به این خواسته شیطانی خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، حجت الاسلام جمال قدرتی، در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب مدارس علمیه استان کردستان که با موضوع انتخابات برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی نمود بارز مردم سالاری دینی می‌باشد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه ملی و شرعی می‌باشد، بلکه وظیفه ای سیاسی و انقلابی است که در این برهه حساس همه باید در آن، حضوری پرشور داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه برخی از افراد و احزاب جناح‌ها به دنبال کمرنگ کردن انتخابات پیش رو هستند، عنوان داشت: جریان‌های معاند نظام چه در داخل و چه در خارج همواره تلاش می‌کنند که میزان مشارکت در انتخابات را کاهش دهند بنابراین همه ما وظیفه داریم که این توطئه نرم دشمن را خنثی نماییم.

حجت الاسلام قدرتی افزود: دشمن تلاش دارد با کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات به نوعی مشروعیت این نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد لذا همه وظیفه داریم که اجازه ندهیم دشمن به این خواسته شیطانی خود برسد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: برخی از افراد از روی بی تدبیری و یا شیطنت در جامعه این گونه القا می‌کنند که حضور ما در پای صندوق‌های رای هیچ تاثیری در آینده کشور ندارد ولی این یک القا از سوی دشمنان است که متاسفانه برخی از روی بی‌آگاهی و عدم دانش آن را در جامعه تبلیغ کنند و این تبلیغ به نوعی بازی در زمین دشمن محسوب می‌گردد.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: زمانی که حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای پرشور و با مشارکت بالا باشد بی‌شک دشمن متوجه می‌شود که نمی‌تواند به این نظام و انقلاب آسیبی برساند و به نوعی حضور پرشور در انتخابات این انقلاب را بیمه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha