جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
تصاویر/ بزرگداشت«شهدای انتظامی راسک»در بیت الاکبر کاشان

حوزه / مراسم یاد بود و بزرگداشت «شهدای انتظامی راسک»با حضور فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی، روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم در قرارگاه جهادی محله اسلامی حضرت علی اکبر(ع)کاشان مرکز زورخانه شهید سردار سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم یاد بود و بزرگداشت «شهدای انتظامی راسک»شامگاه با حضور فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی، فرماندهان دوران دفاع مقدس، مسئولان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در قرارگاه جهادی محله اسلامی حضرت علی اکبر(ع)کاشان مرکز زورخانه شهید سردار سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام باغستانی مسئول امور مساجد کاشان در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انتظامی جاسک به خاطره ای از آیت الله بهجت اشاره کرد و افزود: این عالم بزرگ می فرمود پس از خواندن نماز شب اولین دعایم به نیروهای امنیتی و انتظامی خصوصا نیروهایی که در مرزها در دفاع از حیثیت، آبرو و نوامیس زمینه آرامش من و شما را فراهم می کنند می باشد.

مسئول امور مساجد کاشان به زیباترین و عالی ترین تعبیرات از ناحیه خداوند متعال به نیروهای امنیتی و انتظامی اشاره کرد و یاد آورشد : بر اساس آیات قرآن کسانی که می گویند پروردگار ما خدا است در آخرین لحظه با ایستادن پای ارزش ها می ایستند.

وی واقعه کربلا را یک مکتب دانست و با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا (ع)هم با تکه تکه شدن بدنش قربانی ارزش ها شد یادآور شد : وقتی پای ارزش ها پیش می آید حتی امام زمان هم فدایی راه می شود.

حجت الاسلام باغستانی با بیان اینکه انسانها گیرخواستن و داشتن هستند تصریح کرد : اولش دست و پا می زنیم بدست بیاوریم وقتی هم به دست آوردیم ترس از دست دادن را داریم که از ما نگیرند.

مسئول امور مساجد کاشان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود تا شهید نباشی شهید نمی شوی یاد آورشد: هیچ مقامی بالاتر از شهادت نیست گر چه شهادت قمست همه کس نمی شود.

حجت الاسلام باغستانی به نقش بی نظیر مردم دارالمومنین کاشان در دفاع از ارزش های دینی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یاد آور شد : فقط در پشت مشهد کاشان کوچه ای نیست که تابلو شهید سر درب خانه ها نباشد به طوری در یک خانواده در این محله ۳۵ شهید تقدیم انقلاب شده است.

اجرای ورزش زورخانه ای و مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha