شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خمین

حوزه/نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی و سلامت زنان و خانواده با حضور آقای حمید کمانکش فرماندار، حجت الاسلام سید جواد رضوی مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة‌الله علیه، خانم حمزه لو مدیر مدرسه علمیه هاجر و سایر روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حمید کمانکش در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی و سلامت زنان و خانواده که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ،بعد از بیان فعالیت های انجام شده سال گذشته پیرامون فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و سلامت زنان و خانواده و بررسی آسیبهای وارده بر آن اشاره کرد و افزود: ویژگی مهم هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین در سال گذشته، همکاری و هماهنگی مطلوب ادارات خمین با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة الله علیه است و در طول یک هفته، برنامه‌هایی فشرده و متنوعی برگزار شد.

وی گفت : محور خدمات اجتماعی که بسیاری از شهروندان خمین از آن منتفع شدند، بهترین بخش برنامه‌های هفته فرهنگی در سال گذشته بود.

کمانکش برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پخش فیلم، حضور پزشکان متخصص، توزیع داروی رایگان و بسته‌های معیشتی، اردوی معلولان، کتابخانه و آسمان نمای سیار در مناطق روستایی را از موارد قوی هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین در سال گذشته عنوان کرد.
وی با اشاره به حضور گروه تخصصی از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمه الله علیه در برگزاری نخستین هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین، افزود: افتتاح و تجهیز نگارستان حضرت روح الله، ایجاد گذر فرهنگ و هنر و پیگیری فعال‌سازی کتابخانه بیت تاریخی امام راحل رحمه الله علیه از رویدادهای ماندگار نخستین هفته فرهنگی خمین است.هفت تا هشت هزار دانش‌آموز در نخستین هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین از بیت تاریخی امام رحمه الله علیه بازدید کردند.
فرماندار خمین با اشاره به همزمانی سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و امام خمینی رحمة الله علیه با سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: برنامه‌های هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین با محوریت مقاومت و غزه برگزار شود.
مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمه الله علیه در خمین نیز در این نشست خاطر نشان ساخت: نخستین هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین بازتاب بسیار خوبی در سطح کشور داشت.

نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی و سلامت زنان و خانواده در خمین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha