دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دذذا

حوزه/ کارگاه سبک زندگی اسلامی ویژه زوجین قرآنی پرورشی و مبلغات و با حضور فرماندار گناوه در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کارگاه سبک زندگی اسلامی ویژه زوجین قرآنی پرورشی و مبلغات و با حضور فرماندار گناوه در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.

محمدتقی صفری فرماندار گناوه در این جلسه گفت: ما هر چه در مسیر قران قدم برداریم هیچ کاری نکردیم و ما موظف هستیم تا کلام خدا را برای فرزندانمان و نسلهای آینده تدریس،تفسیر و عمل کنیم چرا که اصل کار عمل ماست.

فرماندار گناوه در کارگاه سبک زندگی قرآنی ویژه زوجین، معلمان قرآنی، دینی، پرورشی و مبلغات که به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه و با همکاری امور بانوان و خانواده فرمانداری در حوزه علمیه خواهران گناوه تشکیل شد، اظهار داشت: من مسئول اگر بتوانم در مسیر قرآنی برای قرآن و برای رضای خدا کاری را انجام دهم مردم راضی هستند.

وی افزود :شما برای مسئولیت با اصالت که یک زندگی و تعهد برای تشکیل یک خانواده ای که مبتنی بر ایمان ، تقوا ایثار و فداکاری با تبعیت پذیری از اهل بیت عصمت و طهارت و ولایت فقیه نیاز دارد تلاش فراوان می کنید. سر منشا وجودی شما در جوهریه عفاف ، حجاب و شخصیت وجودی شما نشان از مظهر به ادامه اقتدار این نظام اسلامی است .

صفری در ادامه گفت: خواهران و برادران همه ما رسالت بزرگی داریم رسالتی که شهدا به ما ابلاغ کرده اند و در هر وصیت نامه شهیدی می بینید که به خواهران خود توصیه کرده اند که حجاب خود را رعایت کنند و آن را بالاتر از خون خود دانسته اند.

کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی با هدف ایجاد انس و الفت میان قرآن،انسان و زندگی و کاربردی کردن فرهنگ قرآنی در میان خانواده ها و تربیت نسل مهدوی با حضوردکتر سیدکریم موسوی استاد دانشگاه و حافظ کل قرآن مجید برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha