یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه شهرستان سنندج

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: مسئولان باید بدانند که پتانسیل و انرژی جوانان برای آینده این کشور بسیار حائز اهمیت می‌باشد بنابراین باید این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز با سردار امان الله گشتاسبی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه شهرستان سنندج در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: مسئولان باید بدانند که پتانسیل و انرژی جوانان برای آینده این کشور بسیار حائز اهمیت می‌باشد بنابراین باید این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نیروهای دلسوز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های سازندگی و کمک رسانی حضوری پرشور و حماسی در سطح کشور دارند و در ایام جنگ تحمیلی نیز این عزیزان همواره از خود رشادت‌های بسیاری نشان دادند.

ماموستا رستمی ادامه داد: همه ما در دوران همه‌گیری بیماری کرونا در کشور شاهد فعالیت گروه‌های جهادی به ویژه بسیج و سپاه در مبارزه با این بیماری مهم بودیم و حتی در این راه این عزیزان شهدای زیادی را تقدیم سلامت ملت ایران نمودند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: یکی دیگر از خدمات سپاه پاسداران در این سال‌ها، کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند و مستمند در کشور می‌باشد.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: همچنین تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند و از دیگر خدمات سپاه پاسداران در کشور به ویژه استان کردستان می‌باشد که این امر قابل تقدیر است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود یادآور شد: عزیزان سپاهی با این اقدامات خیرخواهانه دنیا و آخرت خود را آباد کرده‌اند که این کار کمی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha