یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر /آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه»

حوزه/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» گفت: دنیا با بیش از ۸ میلیارد جمعیت در یک دوربرگردان از تحجر و خودباختگی به سوی معنویت و روحانیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،رضا قاسمیان در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه»که ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: معنویتی که با نور آیه‌های قرآن در دل جوانان جهان متجلی شده است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین آزادی، آگاهی است، ادامه داد: اساسی‌ترین لوازم آزادی نه در فروشگاه‌های لباس بلکه در کتابخانه‌ها و فروشگاه‌های کتاب و لوازم‌التحریرهاست که محصولاتشان اندیشه، فکر و خواندن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه، اگر در سرزمینی قله وجود نداشته باشد مردم به ارتفاعات پی نخواهند برد، گفت: قله‌ها آغازگر مسیر و حرکت در جامعه هستند و تمدن‌ها تولید شخصیت می‌کنند؛ رهبر انقلاب و شهید قاسم سلیمانی از قله‌ها و شخصیت‌های تمدن ایران اسلامی است که در دنیا عزت‌آفرین شده‌اند.

قاسمیان ضمن قدردانی از مشارکت گسترده اساتید، دانشجویان و فرهیختگان در این آیین رونمایی گفت: این حضور به مثابه دفاع از حقانیت و نورانیت است که باعث ساخته شدن فکرهای بزرگ و پرورش قلب‌های بزرگ در جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب پرچمدار مقابله با تحریف است گفت: تمام فرمایشات و سخنان مقام معظم رهبری در تداوم راه امام انقلاب بوده و گردآوری بیانات ایشان در ۴۰ جلد و ترویج مطالعه آن آثار ارزشمندی در جامعه خواهد داشت.

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» شامل بیانات و سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف است که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha