دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام امید گنجه

حوزه/امام جمعه شهرستان باشت حضور مسئولین ادارات  در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، پیش از ظهر امروز در محل مصلی نماز جمعه شهر باشت میز خدمتی با حضور استاندار و معاونین استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران کل ۲۰ دستگاه اجرایی استان، به منظور پاسخگویی به حل برخی از مشکلات نمازگزاران و مردم تشکیل و برگزار شد.

حجت الاسلام امید گنجه امام جمعه شهرستان باشت در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلی شهرستان باشت ، اظهار کرد:.میز خدمت با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی و نهادهای دولتی شهرستان باشت در مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد تا مردم این شهرستان بدون واسطه ، دیدگاه‌ها ، نظرها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کنند.

امام جمعه شهرستان باشت حضور مسئولین ادارات در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت : کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

حجت الاسلام گنجه در ادامه خاطر نشان کرد : هدف از استقرار میز خدمت را ارتباط مستقیم با مردم ، دسترسی بی واسطه مردم به مدیران عنوان کرد.

گفتنی است ، در این برنامه ( میز خدمت ) مردم مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و مسئولان حاضر راهکاری مناسب جهت رفع آنها ارائه نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha