دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید احمد وکیلی

حوزه/ حجت الاسلام میرعلی اکبری گفت: ما در راه جنگ عقیده شهید احمد وکیلی را دادیم که کومله و دموکرات انواع بلاها را بر سر او آورده و این شهید والامقام را در دیگ آب جوش انداختند و بدن او را با تیغ موکت‌بری بریدند و جگر او را درآوردند و خوردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میرعلی اکبری در جلسه طلاب و فضلای دامغان که در مسجد مقدس جمکران و با حضور پدر طلبه شهید آرمان علی‌وردی برگزار شد، اظهار داشت: امروز جنگ عقیده در جریان است و باید نصرت حداکثری نسبت به دین خدا داشته باشیم.

وی ابراز داشت: الگوی ما در این جنگ، حضرت فاطمه زهرا (س) است که همه چیز خود را فدا کرد تا در جنگ عقیده پیروز باشد.

این راوی شهدا خاطرنشان ساخت: ما در جمهوری اسلامی ایران شهید داده ایم تا جنگ عقیده را نبازیم؛ تمام شهدای ما فدای این نظام و عقیده آن شده اند و جان خود را فدا کرده اند تا عقیده اسلامی پابرجا بماند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعلی اکبری بیان داشت: دشمن برای زمین زدن ایران، زدن یاد و خاطرات شهدا را تجویز می کند؛ چراکه شهدا راه را برای همگان مشخص کرده و الگو هستند.

شهیدی که او را در دیگ آب جوش انداختند و جگرش را خوردند

وی اظهار داشت: ما در جنگ عقیده شریف‌قنوتی‌ها را دادیم که او را با عمامه دار زدند و به شهادت رساندند.

این راوی شهدا ابراز داشت: ما در راه جنگ عقیده، آرمان علی‌وردی‌ها را دادیم که حاضر نشد عقیده خود را زیر پا بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعلی اکبری خاطرنشان ساخت: ما در راه جنگ عقیده شهید احمد وکیلی را دادیم که کومله و دموکرات انواع بلاها را بر سر او آورده و این شهید والامقام را در دیگ آب جوش انداختند و بدن او را با تیغ موکت‌بری بریدند و جگر او را درآوردند و خوردند.

این راوی شهدا در پایان گفت: انتخابات یکی از برنامه های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید برای شرکت حداکثری مردم تلاش کرد.

شهیدی که او را در دیگ آب جوش انداختند و جگرش را خوردند

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین خراسانی نژاد، نماینده طلاب و فضلای دامغان نیز ضمن خیرمقدم، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات، دورهمی خانواده های طلاب و فضلاست تا بهتر و بیشتر بتوانند از احوالات همدیگر آشنا باشند.

نماینده طلاب و فضلای دامغان ابراز داشت: دامغان دارای ۲۷ طلبه شهید است و امشب در این جلسه در خدمت پدر طلبه شهید آرمان علی وردی نیز هستیم که ایشان اصالتا اهل دامغان است.

شهیدی که او را در دیگ آب جوش انداختند و جگرش را خوردند

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان، امام جمعه دامغان نیز در این جلسه به روایتی از أمیرالمؤمنین علی علیه السلام اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت فرمودند: «مَنْ عَرَفَ الایّام لم یُغْفَلْ عن الاستعداد / کسی که اوضاع روزگار خود را می‌شناسد از آمادگی در مقابل مقتضیات آن غفلت نمی‌ورزد».

وی ابراز داشت: این روایت، درسی برای ماست که ما زمان خود را شناخته و بر اساس آن حرکت کنیم.

امام جمعه دامغان خاطرنشان ساخت: طی نمودن مسیر علم و دانش دارای سختی ها و زحماتی است و در این راه باید به دنبال اجتهاد در زمینه فهم دین و جهاد در زمینه تبلیغ دین بود.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان بیان داشت: سهم اصلی در اجتهاد و جهاد را خانواده طلاب و فضلا دارند که در این راه صبوری کرده و با کم و کسری ها می سازند و همراه هستند و باید قدردان آنان باشیم.

شهیدی که او را در دیگ آب جوش انداختند و جگرش را خوردند

در پایان این جلسه که با حضور خانواده طلاب و فضلای دامغانی برگزار شد، از پدر شهید آرمان علی وردی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۹ IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    جایگاه شهید متعالی و محترم ولی سخنان بدون سند و مدرک پشت سر شهدا جایز نیست