دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید محمد تقی شاهچراغی

حوزه/ شاهچراغی گفت: همه شرایط برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم است و یکی از سنگرهایی که باید آحاد جامعه کمک کنند اتفاق مشارکت حداکثری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سید محمد تقی شاهچراغی، در گردهمایی رزمندگان شهرستان مهدی‌شهر، در حسینیه اعظم این شهر، با اشاره به انتخابات اسفند ماه سالجاری اظهار داشت: ستاد انتخابات کشور و دولت سیزدهم تمامی ظرفیت‌ها، امکانات و توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخاباتی سالم، با دقت و نظارت به کار گرفته است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه دشمن امروز در تلاش است تا با القای یأس و ناامیدی، مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی دور کند که به کوری چشم دشمنان، مشارکت پرشوری خواهیم داشت، تصریح کرد: همه شرایط برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم است و یکی از سنگرهایی که باید آحاد جامعه نظیر علما و رزمندگان و پیشکسوتان و معلمان باید کمک کنند اتفاق مشارکت حداکثری است.

وی افزود: رشته های دشمن با حضور حداکثری پنبه می شود و حضور حداکثری در انتخابات به ناامیدی بیش از پیش دشمنان از ملت ایران کمک می کند.

شاهچراغی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کار خودش را کرده و آن چیزی که متدینین و مومنین دنبال آن بودند در حال رقم خوردن است، خاطرنشان کرد: به برکت دعای امام زمان(عج) و خون شهیدان و دعای خانواده های آنان، امروز نام انقلاب اسلامی در دنیا غوغا می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha