شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
ی

حوزه / طراح شعار «حریفت منم» گفت: هنرمندان جوان متعهد و تولیدات فرهنگی هنری آنها مستلزم حمایت و توجه هر چه بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان امیر علی خدابنده طراح گرافیک، خطاط دیجیتال؛ طراح لوگو و لوگوتایپ، شرکت کننده تهرانی در دومین رویداد شهید اردهال ضمن اظهار خشنودی و افتخار از شرکت در این دوره از رویداد گفت: اقدام ارزشمند مسئولان در برگزاری این رویداد فرهنگی هنری علاوه بر ابعاد مذهبی و معنوی آن اتفاقات خوشایندی را برای شرکت کنندگان رقم زد.
وی با تاکید بر شرایط حساس و خطیر کنونی که بعضی‌ از افراد نسل جوان درگیر تبلیغات تهاجم فرهنگی، تاثیرپذیری از آن و خارج شدن از مسیر به دلیل ادا نکردن حق مطلب ما هنرمندان شدند افزود: اما برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری نظیر رویداد شهید اردهال و تولید آثار ارزشمند آن است که حداقل می‌تواند اقشار شبیه ما( قشر خاکستری) را تحت الشعاع و تاثیر خود قرار دهد.
این طراح گرافیک و خطاط دیجیتال بهاد دادن به جوانان و ایجاد زمینه برای فعالیت هنر متعهد آنها را خواستار شد و گفت: همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس تمام فرماندهان و سرداران شهید ما از جوانان بودند اکنون نیز به هنر متعهد جوانان در فضای فرهنگی بها داده شود.
وی یادآورشد: این اقدام قابل تقدیر کاشان در سطح این شهرستان و برای یک امامزاده عامل جذب و شکوفایی ظرفیت‌ها، رشد استعدادهای ناب جوانان و تعامل و هم‌افزایی آنها در هنر گرافیک به‌ویژه در قالب کتیبه علاوه بر تاثیرگذاری آثار آنها در بطن جامعه است.
خدابنده، جوان هنرمند بی‌ادعایی که از سال ۹۱ کار گرافیکی و بصری و از سال ۹۷ کار تایپوگرافی و خطاطی دیجیتال را به صورت تجربی آغاز کرده است تصریح کرد: نخستین حضورش در دومین دوره رویداد شهید اردهال در کاشان لذت بخش و خاطره‌انگیز در راستای آشنایی با این امامزاده لازم التعظیم بوده است.
وی با انتخاب عبارت«یا علی بن محمد الباقر ابن ولی الله» برای تایپوگرافی و خطاطی دیجیتال در رویداد شهید اردهال اظهار امیدواری کرد خلق آثار این رویداد با عنایت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) منجر به تولید محصولات اثرگذار و ترند و نامی در سطح ملی و بین‌المللی در شناخت هر چه بیشتر این امامزاده و حتی ظرفیت‌های متنوع کاشان شود.

دومین رویداد فرهنگی هنری «شهید اردهال» به مناسبت ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) با موضوع محوری حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) در قالب طراحی پرچم و کتیبه ویژه هنرمندان منطقه فرهنگی کاشان در تولید آثار هنری با حضور اساتید برجسته کشوری و ۳۵ شرکت کننده از تهران، اصفهان، قم، کاشان و قزوین به مدت سه روز از روزهای ششم تا نهم دیماه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha