دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حضور مردم در ۹ دی معنادار بود، عنوان کرد: نباید بگذاریم فتنه ۸۸ به دست فراموشی سپرده شود و عده ای فتنه گران را تطهیر و جای شهید و جلاد را عوض کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر در خطبه های نمازجمعه امروز بندر دیر با گرامیداشت نهم دی ماه این روز را یوم الله خواند و اظهار داشت: فتنه گران هشت ماه کشور را درگیر فتنه کردند و سران فتنه خواسته یا ناخواسته ابزار دست دشمن شده و در زمین دشمن بازی کردند.

وی با بیان اینکه طراحان اصلی فتنه در خارج نقش کشور بودند،افزود: فتنه گران با آبروی نظام بازی کردند و فرصت بزرگ انتخابات را که در اختیار نظام اسلامی بود به تهدید علیه نظام تبدیل و دشمن و ضدانقلاب و منافقین را امیدوار کردند.

امام جمعه بندر دیر بیان کرد: دشمن که در هشت سال دفاع مقدس به نتیجه نرسیده بود می خواست از رهگذر این فتنه دنبال هدف شوم خود بودند اما حضور حماسی مردم در ۹ دی در صحنه دشمن را از رسیدن به هدفش بازداشت.

وی با بیان اینکه باید از این ملت وفادار و هوشیار و بیدار تجلیل کرد، گفت: فتنه یک بیماری مسری بود و با کار اطلاعاتی و امنیتی حل نمی شد چون دشمن این موضوع را تبلیغ می کرد که نظام پشتوانه مردمی خود را از دست داده و این جا بود که باید مردم به صحنه می آمدند و نشان می دادند که دشمن دروغ می گوید و این حضور مردم همه بافته های دشمن را پنبه کرد و همه القائات دشمن را از بین برد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حضور مردم در ۹ دی معنادار بود، عنوان کرد: نباید بگذاریم فتنه ۸۸ به دست فراموشی سپرده شود و عده ای فتنه گران را تطهیر و جای شهید و جلاد را عوض کنند.

وی با تاکید بر لزوم بازگویی ابعاد مختلف فتنه و خیانت های فتنه گران، ادامه داد: بصیرت چراغ مه شکن در فتنه و بهترین عامل برای برون رفت از فتنه است.

امام جمعه دیر با بیان اینکه در جامعه بصیرت افزایی کنیم، خاطرنشان کرد: هر وقت آمریکایی ها و غربی ها پشت جریانی قرار گرفتند بدانید اینها مسئله دار هستند و از آنها حمایت نکنید و دیگر اینکه اگر دیدیم افرادی در مقابل ولایت ایستادند بدانیم اینها مشکل دارند و از آنان حمایت نکنیم.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در مراسم یادواره شهدای شهرستان دیر و محکوم کردن شهادت سردار سید رضی موسوی، گفت: این اقدام جنایتکارانه، برخلاف تمام موازین بین المللی و نقض حاکمیت ملی دولت سوریه و تعرض به انسانی که مصونیت داشت، بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی از ترور شهید سید رضی، دستاوردسازی بود، عنوان کرد: ما اعلام می کنیم در وقت و زمان مناسب انتقام این خون به ناحق ریخته را از رژیم صهیونیستی و حامیان او می گیریم.

وی با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و آلبوم‌های المهدنس و همرزمانشان، ابراز کرد: دفاع سردار سلیمانی و همرزمان او از مقدسات و حرم اهلبیت و کیان امت و نظام اسلامی هرگز فراموش نخواهیم کرد.

خطیب جمعه دیر با بیان اینکه با اخراج آمریکا از منطقه انتقام خون شهید سلیمانی می گیریم، گفت: در ایام شهادت شهید سلیمانی تنها به تعریف و تمجید بسنده نکنیم و مکتب و فضائل او را در جامعه منتشر کنیم.

وی با تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن و ولادت امام خمینی(ره)، تاکید کرد: زنان و بانوان جامعه ما حضرت فاطمه(س) الهام بگیرند و در همه مسائل زندگی به دنبال ایشان حرکت کنند و مردان هم حرمت بانوان داشته باشند و همه حرمت مادران داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha