یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه خواهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: روز بصیرت را باید همیشه زنده نگه داریم و امیدواریم خداوند متعال راه را بر فتنه گران و فتنه سازان به وسیله بصیرت ملت ایران ببندد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو در گفت وگو با خبرگزاری حوزه در قزوین، ضمن گرامیداشت روز حماسی ۹ دی گفت: در جریان فتنه آمریکایی صهیونیستی سال ۱۳۸۸ آنچه که رخ داد در واقع دشمنیِ، دشمنان ملت ایران با انتخابات بود، دشمنان ما همیشه «نه به انتخابات» و «تحریم انتخابات» را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود :سران فتنه با ادعای دروغین تقلب و نپذیرفتن نتایج انتخابات، ظلم بزرگی به ملت ایران کردند و حق‌الناس را زیر پا گذاشتند، دشمن را شاد کردند و راه را برای اجرای نقشه شوم دشمنان یعنی ایجاد دیکتاتوری و هرج و مرج در جامعه باز کردند و آبروی ملت را به تاراج بردند، عزت ملی را به بازی گرفتند و خساراتی وارد کردند که حقیقتا قابل جبران نیست، ماجرای این فتنه خطرناک‌ هیچ‌گاه نباید از حافظه تاریخی ملت ایران پاک شود.

حجت الاسلام کاظم لو تصریح کرد: بعد از انتخابات بزرگ و آبرویی که برای ملت ایران فراهم شد، خطرناک‌ترین‌ فتنه بعد از انقلاب به دست نفوذی‌ها و عناصر ساده‌لوح رخ داد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha