دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس بنیاد ایرانشناسی با اشاره به نقش ولایت فقیه در بصیرت اظهار کرد: جمهوری اسلامی آینده درخشانی دارد و زمینه ساز ظهور خورشید است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، محمد حسین رجبی دوانی رییس بنیاد ایرانشناسی امروز در یادواره شهدای محله مارالان در تبریز بر ضرورت بصیرت در وقایع و اتفاقات تاکید کرد و گفت: نباید کوتاهی برخی مدیران را به پای اصل نظام بگذاریم و مردم نیز باید مطالبه گر باشند و از مدیران مطالبه کنند.

وی همچنین با اشاره به رشادت های مردم آذربایجان در سال ۵۶ اظهار کرد: کار بزرگ مردم آذربایجان در موقعیت خطیر آن دوران که دفاع از امام خمینی بود، کار سختی بود و جرات‌ بزرگی می طلبید.

رجبی دوانی گفت: آذربایجان سر افراز و قهرمان حق بزرگی بر گردن تمام ملت ایران و کشور اسلامی دارد و از دیرباز تبریز یکی از مهدهای بزرگ تمدنی ایران بوده و یکی از استانها و مراکز بزرگ ایران عزیز از عصر باستان است طوری که خدمات فراوانی به ایران و اسلام داشته است.

وی گفت: اگر حکومت طاغوت ادامه داشت در صورت ادامه، هیچیک از هویت دینی و علمی کشور باقی نمی ماند.

رییس بنیاد ایرانشناسی ادامه داد: در آن دوره می خواستند هویت و تاریخ ما را تغییر دهند و حتی با تغییر تعطیلی روز جمعه به یکشنبه؛ هدف شان دور کردن مردم از هویت اسلامی بود که به لطف خدا محقق نشد.

وی با بیان اینکه بی بصیرتی بلاهای بزرگی سر اسلام آورده است، خاطرنشان کرد: ما افرادی داشتیم که در امتحان بزرگ ولایت در سال ۱۳۸۸ مردود شدند و در همین بین، مردمی داریم که فریب نخوردند و فتنه ها را با روشنگری از بین بردند.

رجبی دوانی اظهار کرد: حماسه مردم تبریز در هشتم دی ۸۸ کار عظیمی بود و از مردم این دیار با این سابقه همین انتظار می رفت که بصیرت را قبل از کل کشور به رخ جهانیان بکشند.

وی با بیان اینکه اگر یک درصد فشارهای وارد شده به ایران به هر کشوری وارد می شد، فرو می پاشید، گفت: چیزی که این مملکت را حفظ کرده رهبر فرزانه و صالح و مردم با بصیرت است.

رییس بنیاد ایرانشناسی گفت: مردم با بصیرت با همه سختی ها همواره از خود فهم، درک و بصیرت نشان می دهند و پای ولایت ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه برخی کانال های فضای مجازی از کاه، کوه می سازند و مردم را بدبین می کنند، گفت: رسانه های خارجی دنبال این هستند که یک مسئله کوچک در کشور را پیدا کنند و شاخ و برگ دهند تا ذهن مردم را مشوش کنند.

رجبی دوانی با اشاره به نقش ولایت فقیه در بصیرت اظهار کرد: جمهوری اسلامی آینده درخشانی دارد و زمینه ساز ظهور خورشید است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha