دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: 9 دی، یکی از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردم در حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ۹ دی پاسخ قاطعانه مردم به فتنه‌گران بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امروز در همایش گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز، این حماسه را یکی از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردم در حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی قلمداد کرد و گفت: ۹ دی پاسخ قاطعانه مردم به فتنه‌گران بود.

وی به خباثت‌های دشمنان علیه نظام اسلامی تأکید کرد و افزود: چهاردهمین سالگرد حماسه مردمی یوم‌الله ۹ دی با شعار محوری بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی در حالی برگزار می‌شود که آتش کور دشمنان برای بهره‌برداری از سالگرد ناآرامی‌های سال گذشته ناکام ماند و در این راستا مردم شبهه‌افکنی و دشمنی‌ها به واسطه پیشرفت‌های نظام اسلامی در همه عرصه‌ها شدت گرفته است.

حجت‌الاسلام اسکندری، از بصیرت و فهم سیاسی مردم در رویدادهای مختلف ابراز قدردانی کرد و افزود: امسال گرامی‌داشت حماسه ۹ دی متأثر از تحولات فلسطین و جبهه مقاومت با رژیم غاصب صهیونیستی است که شکست غیر قابل ترمیم این رژیم کودک‌کش باعث شده که از هیچ اقدامی فروگذار نباشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، صحنه غزه را تقابل حق و باطل قلمداد کرد و گفت: در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با توجه به پیشرفت‌های جبهه مقاومت و عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی که حاصل میدان‌داری این سرباز ولایت در مواجه با دشمن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha