دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان بابیان اینکه توفیق خدمت به ایتام به هرکسی داده نمی شود گفت : ایتام محترمترین انسانهای روی کره زمین هستند.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در حاشیه محفل انس با فرشتگان «ایتام » منطقه کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با بیان اینکه توفیق خدمت به ایتام به هرکسی داده نمی شود گفت: ایتام محترمترین انسانهای روی کره زمین هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به تکریم ایتام براساس روایات و احادیث با بیان اینکه شان یتیم در کمک کردن باید حفظ شود گفت: همانطور که حضرت علی (ع) خادم و خدمتگزار ایتام بود ما نیز وظیفه داریم با تمام توان خدمت بی منت و با عزت را برای ایتام انجام بدهیم.

وی ضمن قدردانی از خدمت بی منت خیریه اطعام‌الایتام کاشان اظهار داشت: به کلیه هیئات مذهبی کاشان توصیه می نمایم علاوه برکارهای هیئت داری در کمک به ایتام و فرشته هانیز هم افزایی بیشتری در ارائه خدمات اثرگذار به ایتام داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان برلزوم هدفمند نمودن کمک هیئات مذهبی کاشان به ایتام تاکید کرد و گفت: هیئت های مذهبی کاشان باید به مرحله ای از بلوغ فکری برسند که بتوانند با آگاهی کامل نسبت به نیازمندی های کودکان بی سرپرست در کنار موسسات ایتام اثرگذار باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha