دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم تودیع و معارفه

حوزه/ طی حکمی از سوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم «عزیز سیاحی» به عنوان سرپرست جدید موسسه خدمات جانبازان و شاهدان ایثار قم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, طی حکمی از سوی حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از خدمات شایسته «علی اکبر خوش لهجه عزیز»تقدیر و «عزیز سیاحی» به عنوان سرپرست جدید موسسه خدمات جانبازان و شاهدان ایثار قم معرفی شد.

متن لوح تقدیر حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به این شرح است؛

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم موجبات رضایت حضرت حق را در پی دارد. و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند هستند که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعاً کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد بود.

بدین وسیله بر خود لازم می‌دانم از زحمات خالصانه و بی‌شائبه موثری که طی سال‌های متمادی در موسسه خدمات جانبازان وشاهدان ایثار قم جهت جامعه معظم ایثارگری و عموم مردم بر عهده داشتید تقدیر و تشکر نموده و موفقیت روزافزونتان را از درگاه ایزد متعال مسالت نمایم.

حسن هنرمند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha