دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتاب «نامزد گلوله‌ها»

حوزه/ نوجوانان کتابخوان فرهنگ‌سرای اشراق با ویژه برنامه «قهرمانت تو کدوم کتابه؟!» گرد هم آمده و به خوانش و بررسی کتاب «نامزد گلوله‌ها» می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه, همزمان با فرارسیدن ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جمعی از اعضای «باشگاه نوجوانان فعّال حوزه کتاب و کتابخوانی فرهنگسرای اشراق گردهم آمده و به بررسی و خوانش کتاب «نامزد گلوله‌ها» می‌پردازند, این مراسم روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت ۱۶ در کتابخانه اشراق برگزار می‌شود.

«نامزد گلوله‌ها» روایتی جذاب از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به قلم مرتضی سرهنگی است که توسط انتشارات خط مقدم به چاپ رسیده است. این نویسنده نام آشنا با قلم توانمند خود، مهم‌ترین رویدادهای زندگی حاج قاسم را در این کتاب روایت کرده است.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقتدر ایرانی و قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه غرب بامداد روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ همراه با جمعی از یاران خود به شهادت رسید. او در طول دوران فرماندهی خود با سازماندهی نیروهای مقاومت در منطقه غرب آسیا، محور مقاومت را در کشورهای منطقه ایجاد کرد و به تقویت آن پرداخت.

براساس این گزارش ویژه برنامه خوانش و بررسی کتاب «نامزد گلوله‌ها» روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۶ در کتابخانه اشراق برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها و یا اطلاع از شرایط عضویت در «باشگاه نوجوانان» می‌توانند به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۵۴۹۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha