چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در سال ۸۸ مذاکرات هسته ای کشور به حد بسیار مطلوبی رسیده بود، اما فتنه گران اوج موفقیت های کشور را به ضعف تبدیل کردند. این حرکت ها باعث شد تا دشمنی که به ما التماس می کرد، جری تر شده و توقعاتش بیشتر گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با مردم شهرستان اهر گفت: شما مردم آذربایجان به خاطر قیامی که در فتنه سال ۸۸ انجام دادید، موجب افتخار مسلمانان و ایرانیان شده اید.

وی افزود: مردم آذربایجان همیشه در ایستادن مقابل فتنه ها، پیشقدم شده است که باید آن روزها را فراموش نکنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ سه عنصر اصلی بسیار مؤثر بود که مهم ترین آن مدیریت و رهبری هوشمندانه و حکیمانه و بی بدیل حضرت امام خامنه ای عزیز بود که بسیار عالی مدیریت کردند. عامل دیگر حضور بصیرتمندانه و انقلابی ملت شریف ایران بود که انصافاً حضور بی نظیری داشتند و مورد سوم، پیوند عمیق ملت و مردم با ولایت بود.

وی افزود: حفظ بصیرت بسیار مهم است چون طراحان اصلی فتنه سال ۹۸ بیگانگان خارج از کشور بودند و عده ای نیز در اثر بی بصیرتی در داخل آنها را همراهی می کردند، اما آنچه که موجب شد تا مردم واقعاً حماسه خلق کرده و در میدان حاضر شوند، همان بصیرت بود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: فتنه ۸۸ در داخل کشور پیامدهای عجیبی داشت که از همه مهم تر حرمت شکنی و هجمه به باورهای دینی بود که فراموش شدنی نیستند. فتنه گران و دشمنان در این روز به عاشورا، امام حسین(ع)، مساجد و قرآن توهین کردند که اینها از پیامدهای منفی فتنه در بعد داخلی بودند.

وی خاطرنشان کرد: اینها هزینه های اقتصادی زیادی را بر کشور تحمیل و خسارت زیادی به اموال عمومی وبیت المال زدند و نهاد های قانونی کشور را زیر سؤال بردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: در سال ۸۸ مذاکرات هسته ای کشور به حد بسیار مطلوبی رسیده بود، اما فتنه گران اوج موفقیت های کشور را به ضعف تبدیل کردند. این حرکت ها باعث شد تا دشمنی که به ما التماس می کرد، جری تر شده و توقعاتش بیشتر گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha