شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ جلسه هم اندیشی دانش پژوهان مرکز تخصصی تفسیر

حوزه/ امام جمعه پردیسان با بیان اینکه در مجلس کنونی اقدامات خوبی انجام شد ولی سطح توقعات بیش از این بود گفت: این مجلس علی رغم توفیقات در برخی عرصه ها نتوانست در برخی حوزه ها ریل گذاری مناسبی برای دولت داشته باشد و در مسائل اقتصادی و فرهنگی حرکت های ریشه ای انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیست و پنجمین جلسه شورای ائمه جماعات پردیسان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه و ائمه جماعات مساجد در مسجد حضرت زینب (س) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی دراین جلسه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در اسفند ماه گفت: در باب انتخابات پیش رو بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری ائمه جماعت جهت بصیرت افزایی در جامعه و تشویق مردم به حضور گسترده و همچنین انتخاب اصلح و شایسته اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: در انتخابات باید روشنگری صورت بگیرد که حل مشکلات کشور در مسائل اقتصادی و فرهنگی و ... با تشکیل مجلس مناسب و کارآمد قابل حل است.

امام جمعه پردیسان تصریح کرد: در بحث حجاب حرف ها، موضع گیری ها و پیگیری های زیادی شد ولی یکی از مشکلات ما وضعیت مجلس بود که نتوانست کار ریشه ای و اساسی انجام دهد؛ این همه رفت و برگشت در یک لایحه نشان می داد که اراده جدی برای رفع این مشکل نیست و الا نباید این مقدار طول می کشید.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی افزود: کسانی که به مسائل اقتصادی و فرهنگی منتقد هستند باید توجه داشته باشند اگر بنا باشد در انتخاب ها دقت نکنیم مشکل همینطور باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا منویات رهبری در انتخابات اجرایی شود گفت: کسی که درکشور زندگی می کند نمی تواند نسبت به این مسائل بی تفاوت باشد و اگر بی تفاوتی باشد کسانی به مجلس می آیند که توانایی رفع این مشکلات را نخواهند داشت.

امام جمعه پردیسان تاکید کرد: در موضوع ایجاد شور انتخاباتی در قرارگاه کرامت پردیسان سه برنامه عمومی تصویب شده است و در تمامی مراسمات منطقه توجه ویژه به انتخابات مورد انتظار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha