دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام حقانی

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مداحان باید از ظرفیت هیئت مذهبی برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و معرفی معارف ناب اسلام محمدی بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در حاشیه دیدار مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، اظهار داشت: هیئت مذهبی، ذاکری و مداحی، یک پدیده خاصی است و اغلب افراد در فضای هیئت مذهبی رشد می‌کنند، کار یاد می‌گیرند و همه اینها از برکات و خاصیت هیئت مذهبی است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیئت مذهبی کانون جهاد تبیین است، افزود: به این دلیل که مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع)، مخاطبین زیادی دارند و هیئت مذهبی مختص قشر خاصی نیست و از هر قشری در برنامه‌های هیأت مذهبی شرکت می‌کنند، لذا مداحان باید از ظرفیت هیأت برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و معرفی معارف ناب اسلام محمدی بهره ببرند و این مهم را مدنظر قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تأکید کرد: مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع)، مخاطبینی در اختیار دارند که هیچ تریبونی از این ظرفیت برخوردار نیست.

حجت‌الاسلام حقانی تصریح کرد: بسیج مداحان، بنیاد دعبل خزایی، کانون مداحان، شورای هیأت مذهبی و هیأت رزمندگان، انجمن تعزیه و جامعه ایمانی مشعر، شورای شبکه هیأت تشکیل داده‌اند که این جمع، همدل، جدی و هماهنگ به پیش می‌رود که امید است در سایه این همدلی، کارهای جدی‌تری رقم بخورد، البته این جمع، نیازمند همدلی و هماهنگی بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه میلاد حضرت زهرا(س)، مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز دیدار دارند که مداحانی از استان هرمزگان به این دیدار مشرف خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha