دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
بنیاد

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت:اشاعه سبک زندگی فاطمی در خانواده ها ضامن پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خانواده و اجتماع است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان شب گذشته در مراسم تجلیل از مادران شهدا، مادران شاغل در ادارات و مادران چند فرزندی در فرمانداری شهرستان رومشکان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و تسلیت سالروز شهادت سردار دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) الگویی کامل برای بشریت است و اشاعه سبک زندگی فاطمی در خانواده ها ضامن پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خانواده و اجتماع خواهد شد.

وی بیان داشت: امام راحل(ره) به عنوان پرچمدار علما بنیانگذار انقلاب و شهید سلیمانی پرورش یافته همین مکتب فاطمی هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار داشت: با الگوگیری از ویژگی ها و شاخصه های حضرت زهرا(س) باید در مسیر شهدا، انقلاب و ترویج ارزش ها گام برداریم.

حجت الاسلام هاشمی در پایان با قدردانی از صبر و ایثار و ازخودگذشتگی مادران و همسران شهدا عنوان کرد: امروز همه ما به برکت خون شهدا در امنیت و آسایش به سر می بریم و با خدمت به مردم و انجام وظایفی که بر دوش داریم باید قدردان خون شهدا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha