دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عراق

شیخ اکرم الکعبی دبیر کل النجباء گفت: از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (دام ظله) تشکر و قدردانی وافر داریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نُجَباء در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس که در مصلی تهران برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز در گرامی‌داشت شهیدانمان با آنان عهد می‌بندیم که کمترین کار در راستای وفا به خون پاکشان این است که آمریکای قاتل در وجدان و عقیده‌مان دشمن باقی بماند.

وی ادامه داد: در سالگرد شهادت سلیمانی و المهندس، از شهیدان راه قدس، شهیدان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان، یمن، عراق و ایران به بزرگی یاد می‌کنیم؛ به‌ویژه دوست عزیزم فرمانده شهید «سیدرضی موسوی» و همچنین دوست عزیزم فرمانده شهید «صالح العاروری ».

دولت عراق باید از آمریکایی‌ها بخواهد که خاک‌مان را ترک کنند

شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء گفت: ما بارها سند بدنام موسوم به توافقنامه راهبردی عراق و آمریکا را بررسی کرده‌ایم و در آن بندی یافتیم که ثابت می‌کند اگر دولت بخواهد به نمایش مضحک و تجاوز آمریکا به کشورمان پایان دهد، همانگونه که در بند سوم متن این توافقنامه شوم آمده است، کافی است ابلاغیه‌ای مبنی بر پایان یافتن دوره فعالیت آنان برایشان ارسال کند.

وی افزود: بر این اساس، از دولت عراق می‌خواهیم موضعی جسورانه، صریح و روشن در برابر مردم و تاریخ اتخاذ کند و این ابلاغیه را که حاکمیت عراق را بازمی‌گرداندبرای طرف مقابل ارسال کند.

وی تصریح کرد: اگر دولت این کار را انجام دهد اما اشغالگران از کشور خارج نشوند، آنگاه مقاومت دست به تشدید بی‌سابقه عملیات خود خواهد زد و اشغالگران را بر خلاف میلشان بیرون خواهیم کرد.

دبیر کل النجباء گفت: جهان باید بداند که ما قدس، فلسطین و ملتش را تنها نخواهیم گذاشت. ما بخشی از این نبرد هستیم و شهرک‌های صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکایی را در حمایت از غزه و فلسطین هدف قرار خواهیم داد.

وی در این مراسم خاطر نشان کرد: با صدایی رسا اعلام می‌کنم که عملیات این روزهای مقاومت اسلامی عراق علیه منافع ایالات‌متحده و رژیم صهیونیستی در سراسر غرب آسیا، در حمایت از مردم غیور فلسطین و گروه‌های مقاومت آن اجرا می‌شود.

مقاومت عراق برای استفاده از جدیدترین موشک‌ها و پهپادها آماده است/ انجام بیش از ۱۰۰ عملیات موفق علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها

شیخ اکرم الکعبی با اشاره به عملیات‌های موفقیت آمیز گروه‌های مقاومت عراق علیه مواضع آمریکایی در منطقه گفت: از ابتدای طوفان الاقصی تا امروز بیش از ۱۰۰ عملیات موفق از عراق و سوریه گرفته تا عمق خاک اشغالی فلسطین را فرماندهی کرده‌ایم.

دبیر کل النجباء ادامه داد: ما به کار خود ادامه خواهیم داد و شهرک‌های صهیونیستی در سراسر فلسطین را به آتش خواهیم کشید و مقاومت عراق برای استفاده از جدیدترین سلاح‌ها، موشک‌ها و پهپادها کاملا آماده است.

وی با اشاره به رصد تحولات فلسطین توضیح داد: ما تحولات میدانی فلسطین را به‌طور دقیق دنبال می‌کنیم و با برادران مجاهد در محور مقاومت، ارتباط و گفت‌وگوی مستمر داریم.

شیخ اکرم الکعبی اظهار امیدواری کرد: به شما مژده می‌دهم که جبهه بین‌المللی مقاومت هیچ‌گاه به اندازه امروز متحد، منسجم، قوی، هماهنگ و مبتکر نبوده است.

آمریکایی‌ها اگر از عراق نروند، اجساد متعفن‌شان از کشور خارج می‌شود

دبیرکل نُجَباء تاکید کرد: با وجود گذشت چهار سال از جنایت شنیع آمریکا در هدف قراردادن فرماندهان پیروزی و با وجود قانون مصوب مجلس نمایندگان عراق مبنی بر ضرورت اخراج کامل نیروهای خارجی، تاکنون آمریکای شرور به‌وسیله پایگاه‌های نظامی خود در بغداد، الانبار، اربیل و مناطق دیگر، بر عراق چنبره زده و در حال تخریب، ترویج فساد و نقض حاکمیت در زمین و آسمان است.

وی افزود: آمریکا مراکز امنیتی و مدنی عراق را بمباران می‌کند و جنگنده‌هایش مجاهدان مقاومت را هدف قرار می‌دهند. رژیم اشغالگرشان بر اموال، نفت و مقدرات عراق سلطه دارد و سفیرشان تلاش می‌کند خود را قیم عراق معرفی کند.

دبیر کل النجباء خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آمریکا باید بداند که مقاومت اسلامی عراق طبق استراتژی و تاکتیک‌های حساب‌شده حرکت می‌کند و به فضل و یاری خداوند متعال توانایی ما بسیار بیش از این‌هاست و میدان نبرد از حماسه آفرینی مجاهدانی که جان خود را وقف مبارزه کرده‌اند سخن خواهد گفت.

وی گفت: اگر اشغالگران آمریکایی به اراده خود از عراق خارج نشوند، بر خلاف میلشان جسدهای متعفن آنان از عراق خارج خواهد شد.

لزوم تشدید حملات میدانی و فشار مردمی در حمایت از فلسطین/ تشکر از امام خامنه‌ای

دبیر کل النجباء با اشاره به راه حل پایان کشتار مردم مظلو غزه گفت: ملت‎های جهان باید بدانند که راه‎حل پایان کشتار مردم مظلوم و بی‎گناه غزه،‌ یک فرمول دو متغیره دارد؛ اول؛ تشدید حملات محور مقاومت به رژیم منحوس صهیونیستی.دوم؛ فشار مردمی و برپایی تظاهرات اعتراضی ملت‌های آزاده علیه حکام مرتجع، سازشگر و مستکبر.

وی خطاب به رژیم‌های سازشکار منطقه گفت: رژیم‌های سازشکار منطقه بدانند که ننگ جهان عرب و مایه سرافکندگی اسلام و قرآن هستند. سازش فقط برقراری روابط با اسرائیل نیست. سکوت دیپلماتیک و اظهارات نمایشی نیز در چارچوب سازش و تسلیم قرار می‌گیرد.

دبیر کل النجباء در پایان گفت: در این مراسم از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (دام ظله) تشکر و قدردانی وافر داریم، زیرا در حمایت از عراق طی جنگ علیه تروریسمِ دست‌پرورده آمریکا که جهان به دو گروه تماشاگر و حامی تروریسم تقسیم شده بود، موضعی افتخارآمیز داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha