دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عراق

حوزه/ ابو الاء الولائی دبیر کل کتائب سید الشهدا عراق نوشت: جنایت وحشتناک کرمان جنایتی بشری هولناکی است که صحنه‌های انفجار تکفیری‌ها در عراق را در ذهن یادآوری می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، عصر امروز همزمان با چهارمین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان به وقوع پیوست که ده‌ها نفر از زائران مزار شهید سلیمانی شهید و مجروح شدند.

در همین راستا بسیاری از مقامات و کشورهای منطقه و جهان این حادثه هولناک را به مردم و مقام معظم رهبری تسلیت گفته و آن را محکوم کردند.

ابو الاء الولائی دبیر کل کتائب سید الشهدا عراق طی انتشار پستی در صفحه شخصی خود به حادثه تروریستی در نزدیکی گلزار شهدای کرمان واکنش نشان داد و نوشت: پیوند میان مردمان وفادار و نمادها و رهبرانشان، هر چقدر هم که سردمداران کفر و نفاق تلاش کنند، هرگز گسسته نخواهد شد، ما در راه امام حسین (ع) از خون هایمان نهرها جاری خواهد شد و در آینده دوباره تبدیل به سیلی از انسان‌ها در هر مراسم اربعین می‌شود.

جنایتی که علیه قهرمان شجاع و حبیب ما شهید سلیمانی در کرمان مرتکب شدند جنایتی بشری هولناکی است که صحنه‌های انفجار تکفیری‌ها در عراق را در ذهن یادآوری می‌کند و ما به رهبری ایران و توانایی شان بر تعقیب و پیگیری عاملان این جنایت و مجازات آنها اعتماد و اطمینان کامل داریم.

خداوند جمهوری اسلامی ایران را از هر گونه بدی و بلایی حفظ کند و رحمت و بهشت الهی را از آن شهدای این حادثه نماید و به مجروحان آن شفای عاجل عنایت کند.

و انا لله و انا الیه راجعون

جنایت وحشتناک کرمان جنایت تکفیری‌ها در عراق را یادآوری می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha