شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ در پی حادثه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان ،سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ در پی حادثه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان ،سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی ترسیم"حضرت امام خمینی(ره)

شهادت جمعی از هموطنانمان در گلزار شهدای کرمان و در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، روزی تلخ و جانگداز را برای همه ایرانیان رقم زد.

به خاک و خون کشیده شدن زنان و مردان و کودکانی که برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، در گلزار شهدای کرمان، با شور و عشق فراوان گردهم آمده بودند، چیزی جز رذالت، ددمنشی و وحشیگری عوامل پلید استکبار و صهیونیسم بین الملل نمی‌تواند باشد.

مردم غیور، ولایتمدار و آگاه این مرز و بوم، دیرزمانی است که برای استقلال، پیشرفت، حاکمیت ارزش‌های الهی و اهتزاز عزتمند پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر سرای میهن، عزیزترین عزیزان خود را به پیشگاه خداوند کریم تقدیم کرده است، و قطعاً چنین مردمانی در مقابل رذالت‌های وحشیانه عوامل حقیر استکبار جهانی از پیمودن مسیر عزّت و سربلندی و راه اسلام و انقلاب و شهدا باز نخواهند ایستاد و استوارتر از گذشته این راه را خواهند پیمود.

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی را به محضر حضرت ولیعصر «عج»،رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کرمان و خانواده‌های این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، برای شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، غفران و رحمت واسعه الهی و آرامش در جوار اولیاءالله، و برای مجروحان شفای عاجل و کامل را از خداوند متعال خواستار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha