جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حادثه تروریستی در کرمان

حوزه/ در پی حادثه تروریستی استان کرمان و شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، پیام تبریک و تسلیت مشترکی از طرف فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه به شرح ذیل صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، در پی حادثه تروریستی استان کرمان و شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، پیام تبریک و تسلیت مشترکی از طرف فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه به شرح ذیل صادر شد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت جمعی از هموطنان عزیز در شهرستان کرمان همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های مزدور؛ قلب‌های ملت شریف ایران را جریحه‌دار نموده است. و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت شریف ایران اسلامی را آشکار ساخت.

تروریست‌های کوردل که ساخته و پرداخته استکبار جهانی می‌باشند بدانند که با این اقدامات تروریستی کوچک‌ترین خللی در عزم و اراده مردم در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کنند و این ملت همان ملت امام حسین (علیه السلام) است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند و شهادت را افتخار خود می‌دانند و این را بداند همانطوری که امام راحل عظیم الشأن فرمودند، این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست. بریزید خون‌هارا، زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم و مرگ در راه خدا اشرف مرگهاست.

اینجانبان شهادت این عزیزان را به پیشگاه آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ونائب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده معزز این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم. آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان و علو درجات را برای شهیدان عزیز از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

سرهنگ پاسدار جواد شمسی فرمانده و حجت الاسلام طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیروی زمینی سپاه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha