شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمد مروی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مروی گفت: این جنایت ایادی استکبار در سالروز شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام، خادم الرضا(ع) حاج قاسم سلیمانی، نشانه بارزی از اثرگذاری مکتب شهید سلیمانی و ضعف و استیصال اذناب پلید شیطان صفت است که حتی تاب تماشای اظهار عشق و ارادت مردم غیور ایران اسلامی به ارزش های انقلاب و مکتب این شهید بزرگوار را نیز ندارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی کرمان گفت: حادثه تروریستی کرمان نشانه بارزی از اثرگذاری مکتب شهید سلیمانی و ضعف و استیصال اذناب پلید شیطان صفت است.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

با نهایت تأسف و تأثر، واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت مظلومانه جمعی از دلدادگان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در روز میلاد حضرت زهرا(س) را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدای این حادثه و عموم مسلمین و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

این جنایت ایادی استکبار در سالروز شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام، خادم الرضا(ع) حاج قاسم سلیمانی، نشانه بارزی از اثرگذاری مکتب شهید سلیمانی و ضعف و استیصال اذناب پلید شیطان صفت است که حتی تاب تماشای اظهار عشق و ارادت مردم غیور ایران اسلامی به ارزش های انقلاب و مکتب این شهید بزرگوار را نیز ندارند.

این‌جانب در جوار بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و کور، علوّ درجات را برای شهدای مظلوم این واقعه و شفای عاجل برای مجروحان عزیز را از خدای متعال خواستارم.

ان‌شاءالله با درایت و هوشمندی سربازان غیور میهن اسلامی به زودی شاهد مجازات و انتقام این جنایت از عاملان و آمران کوردل باشیم.

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha