شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین نجفی

حوزه/ دفتر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین نجفی در محکومیت  بمب گذاری در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی در کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین نجفی از علمای عراق، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن کشتار مؤمنان در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، با داغدیدگان این فاجعه و عموم مردم مؤمن ایران ابراز همدردی کرد.

ترجمه بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله علی ما أنعم وأبلی، والصلاة والسلام علی المبعوث رحمة للعالمین محمد بن عبد الله وعلی آله الغر المیامین، واللعنة الدائمة علی أعدائهم أجمعین.

قال الله سبحانه: (الَّذِینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّـهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ).

صَدَقَ اللّهُ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.

در ایامی که یاد جنایت هولناک ترور فرماندهان شهید، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و مجاهد در راه خدا حاج ابو مهدی المهندس و یارانشان را گرامی می‌داریم، با تأسف و اندوه فراوان خبر فاجعه امروز کرمان را دریافت کردیم؛ فاجعه‌ای که در جوار مزار شهید مجاهد حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله علیه) و با هدف ضربه زدن به تجمع مؤمنان در سالگرد شهادت او انجام شد و منجر به شهادت بیش از صد نفر و مجروح شدن حدود دویست نفر دیگر گشت.

ضمن محکومیت این جنایت فجیع، این ضایعه را به ولی الله اعظم، خانواده معظم شهدا و همه مؤمنان تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال خواستاریم که شهدای ما را مشمول رحمت و رضوان خود قرار داده و به خانواده‌های آنان صبر عطا نموده و به مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید.

این تجاوزات در پرتو کشتار مردم عزیز فلسطین و نقض کلیه قوانین بین المللی از جمله کشتار کودکان و زنان و تخریب منازل غیرنظامیان توسط اشغالگران صهیونیست صورت می‌گیرد. ما در ضمن اینکه با تضرع به درگاه الهی خواستار رفع این بلایا از امت بوده و دعا می‌کنیم که شر دشمنان به خودشان برگردد از همه مؤمنان دعوت می‌کنیم تا به مقدار توان خود از ملت فلسطین حمایت کنند.

در خاتمه از خداوند متعال خواستاریم که کشته شدگان مظلوم را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد و به خانواده‌های آنان صبر و آرامش عنایت فرماید.

بیانیه دفتر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین نجفی در محکومیت  بمب گذاری در کرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha