یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ایران تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی عملیات تروریستی دشمن خبیث در به شهادت رساندن مردم مظلوم و زائرین مزار حاج قاسم عزیز را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی عملیات تروریستی دشمن خبیث در به شهادت رساندن مردم مظلوم و زائرین مزار حاج قاسم عزیز را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

عملیات تروریستی دشمن خبیث در به شهادت رساندن مردم مظلوم و زائرین مزار حاج قاسم عزیز، به خوبی نشان از این دارد که دشمن شقی از رویارویی با فرزندان انقلاب در محور مقاومت، خسته و زبون شده است و ذلیلانه در پی شهادت رساندن مردم بی گناه است. ملت ما به فرمودۀ حاج قاسم، ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت است. و به فرمودۀ امام خمینی(ره) با این شهادت ها مردم ما بیدارتر می شوند و ما هیچ ترسی از مستکبرین، زورگویان و دشمنان خبیث نداریم.
اینجانب به نمایندگی از اساتید، کادر، طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان قزوین اولاً این داغ به دل نشسته را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای مد ظله العالی و خانواده های محترم شهدا و مجروحین این حادثه تسلیت عرض نموده و ثانیا از تمامی مسئولین و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی انتظار می رود هر چه سریعتر،با اقدامی محکم و کوبنده، پاسخ جنایت جنایتکاران را داده و انتقام خون به ناحق ریختۀ شدۀ عزیزان این مرز و بوم گرفته شود.
اصغر عرفانی
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha