دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله رجبی

حوزه/ رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: هرگونه اقدام جهت انتقام اعم از تبیین ضرورت انتقام تا برملا کردن پلشتی و خباثت تروریست‌ها و همچنین حمایت از نیروهای انتقام‌گیرنده در فضای حقیقی و مجازی، واجبی قطعی و مرهمی بر این زخم دردناک است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت آیت الله رجبی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بار دیگر دشمنان زبون انقلاب اسلامی که با مشاهده زمینه‌های زوال قریب‌الوقوع رژیم کودک‌کش صهیونیستی به وحشت افتاده‌اند جنایتی مرتکب شدند و اظهار ارادت مردم شهیدپرور ایران اسلامی به سردار رشید مقاومت را برنتافتند؛ جمعی از مردان و زنان و کودکان بی‌گناه زائر سردار دلها را به شهادت رساندند. وَ ما نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلاَّ أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ این حادثه تلخ و ناگوار موجب تاثر شدید گردید.

این غم بزرگ و عزاداری برای آن بایستی سوخت موتور انتقام از عاملین جنایتکار باشد, با توجه به فرمان حکیمانه رهبر معظم انقلاب نیروهای مقاومت در سراسر دنیا وظیفه خود را شناختند و ان‌شاءالله با عمل درست، به‌موقع و مدبرانه جنایتکاران را به سزای اعمالشان برسانند و مقدمات برچیدن غده سرطانی صهیونیستی را فراهم نمایند.

هرگونه اقدام جهت انتقام، اعم از تبیین ضرورت انتقام تا برملا کردن پلشتی و خباثت تروریست‌ها و همچنین حمایت از نیروهای انتقام‌گیرنده در فضای حقیقی و مجازی، واجبی قطعی و مرهمی بر این زخم دردناک است.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان خود را شریک غم تمامی عزاداران این حادثه تلخ تروریستی می‌دانم و از درگاه خداوند متعال صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و حشر با صدیقه طاهره سلام الله علیها برای شهدای این حادثه را خواستارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha