شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین خاضع

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان امشب بعد از نماز مغرب و عشاء و فردا بعد از نماز جمعه در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته کرمان با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان گفت: چند هفته‌ای است که راهپیمایی در استان‌ها با عنوان جمعه خشم برگزار می‌شود که این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و علاوه بر حمایت از مردم غزه مردم جنایت تازه تروریست‌ها در کرمان را محکوم خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: اقدام تروریستی روز گذشته حادثه تلخی بود که عوامل بزدل تکفیری صهیونیستی علیه مردمی که برای شرکت در چهارمین سالگرد شهادت شهید مقاومت در کرمان جمع شده بودند انجام داد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام همه مردم آزادی‌خواه جهان را داغدار گفت: ضمن تسلیت به خانواده داغدار این شهیدان و همه ملت ایران اقدام تروریستی که ناشی از ضعف دشمن است را محکوم می‌کنیم.

این مسئول عنوان کرد: ترور هیچ‌گاه نشان قدرت نیست بلکه ضعف دشمن را می‌رساند، دشمن که نمی‌تواند در میدان کاری انجام دهد دست به ترور می‌زند که این اقدام‌ها عزم و اراده مردم در مقابله با دشمن را سست نمی‌کند بلکه اراده مردم در برابر این رژیم جعلی قوی‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام خاضع افزود: هدف دشمن از این اقدام بزدلانه این است که مردم را از راه و مسیر حاج قاسم بازدارد، بنی‌امیه و بنی‌عباس بعد از به شهادت رساندن امام حسین(ع) و یارانش با قتل و کشتار سعی کردند مردم و زوار را از مسیر این امام بازدارند اما می‌بیند که روز به روز بر خیل عاشقان امام حسین اضافه و مسیر این امام بزرگوار پر رونق‌تر می‌شود و مردم از طریق مختلف خود را به کربلا می‌رساندند و مرقد امام حسین و برادر بزرگوارشان را زیارت می‌کنند.

تجمع مردم استان امشب بعد از نماز مغرب و عشاء

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کلام حضرت امام(ره) که فرمودند بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک است، دشمن نسبت به عکس و مزار و زائرین این شهید و چهره بین‌المللی واهمه دارند و می‌خواهند اجازه ندهند راه و مکتب این شهید ادامه پیدا کند، اما راه و مکتب حاج قاسم زنده است چرا که راه حاج قاسم همان راه سیدالشهدا(ع) است.

وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری برای حادثه تروریستی شب گذشته کرمان گفت: در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده این حادثه تروریستی پاسخ سختی خواهد داشت باذن الله. که به یاری خداوند نیروهای ما در اسرع وقت انتقام سختی از عوامل این حادثه تروریستی خواهند گرفت.

وی بیان کرد: امشب و بعد از نماز مغرب و عشا مراسم بزرگداشتی در مساجد استان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خاضع عنوان کرد: مردم شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد فردا جمعه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه با شرکت در تظاهرات سراسری خشم علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهان انتقام سخت از عوامل جنایت روز گذشته کرمان می‌شوند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha