یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهید و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان به دست ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش، قلب امت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار کرد.

خون پاک هموطنان بی‌گناه و آزاده‌ای که برای شرکت در سالگرد شهادت مالک اشتر زمان، شهید حاج قاسم سلیمانی بر زمین ریخته شد، نشان داد تروریست‌های کوردل و اذنابِ مستکبران، پس از شکست و هزیمت شان در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، با این عمل مذبوحانه از زنان و کودکان بی دفاع و متدین ایران اسلامی انتقام ناکامی‌های خود را می‌گیرند. چنین تجاوز شرورانه‌ای در حق مردم بی‌گناه، انسجام امت اسلامی و تمسک آن‌ها به مقاومت را که سردار شهید سلیمانی همواره یکی از سمبل‌های آن است، بیشتر خواهد کرد.

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، با خانواده شهدای عزیز ابراز همدردی کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه صبر و علوّ درجات مسألت می‌کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha