یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار با حاج اقای مقدم

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه در نشستی با فعال عرصه تبلیغ بین الملل حوزه علمیه خوزستان برخی مشکلات این عرصه را بررسی کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه و حجج اسلام امین‌دین مدیر دفتر ادیان و مذاهب و مدیر اروپا ـ امریکا، موسوی‌زاده مدیر تبلیغ بین‌الملل و آل‌ایوب مسئول دفتر ارتباطات حوزه علمیه قم و نجف اشرف، با حجت الاسلام عبدالله مجدم از فعالان عرصه تبلیغ بین الملل حوزه علمیه خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

هدف از این دیدار تکریم بزرگان عرصه تبلیغ بین الملل، استفاده از تجربیات و ثبت خاطرات آنها بود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری ضمن بیان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در عرصه تبلیغ بین الملل، به بیان دغدغه های خود پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام عبدالله مجدم ضمن بیان خاطرات و تجارب خود در عرصه تبلیغ بین الملل گفت: لازم است مبلغین قبل از ورود به فضای بین الملل علم، آگاهی و بصیرت خود را بالا برده تا بتوانند تأثیر بسزایی در هدایت مردم داشته باشند.

وی در ادامه به بیان چند خلأ و مشکل در زمینه تبلیغ بین الملل پرداخت و تقاضا کرد که مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گام های بیشتری در زمینه تبلیغ تخصصی در حوزه های علمیه بردارد.

گفتنی است: در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان و حجت الاسلام علیزاده مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha