شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1129668
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
کرمان تسلیت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در ۷۵۰ مسجد و ۱۰۰ هیئت در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که هنوز غم فراق او را در دل داشتیم، غمی دیگر بر آن نشست و به سوگ هموطنان عزیزمان می‌نشینیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: شهادت مظلومانه و زخمی شدن جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان در عملیات تروریستی دشمنان همزمان با مراسم پاس‌داشت سردار شهید سلیمانی در شهر کرمان، قلب همه مسلمانان جهان و رهروان مسیر شهدا را داغدار کرد.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به‌دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، ابراز کرد: ابعاد و نقشه‌های شوم و خبیثانه دشمنان روز به روز برای مردم سراسر جهان آشکار و روشن می‌شود و آنان نیز میدانند که ملت غیور ایران هرگز دست از آرمان‌های امامین انقلاب و شهدای والامقام دست نخواهند کشید.

شعبان زاده انتقام راهبردی از این حادثه تروریستی را اخراج آمریکا از منطقه و نابودی کامل رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: بدون شک این اقدامات پلیدانه دشمنان، بی پاسخ نخواهد ماند و با عنایت حضرت زهرا(س) انتقام خون مطهر سردار شهید سید رضی موسوی و شهدای حادثه تروریستی کرمان گرفته خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: به همین مناسبت امشب پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشا در ۷۵۰ مسجد و ۱۰۰ هیئت سطح استان قم، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شهر کرمان با حضور مردم ولایت‌مدار استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha