دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت‌الاسلام کثیر لو

حوزه/رئیس کل دادگستری استان اردبیل، با اشاره به اهمیت گفت‌وگو و مناظره در اسلام، گفت: گفت‌وگو و مناظره علمی و سازنده، راهکار مقابله با تفرقه و دودستگی در جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،هشتمین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی عصر پنجشنبه با حضور علما، روحانیان و پژوهشگران برگزیده کشور و جهان اسلام در اردبیل برگزار شد.

در این همایش، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، با اشاره به اهمیت گفت‌وگو و مناظره در اسلام، گفت: گفت‌وگو و مناظره علمی و سازنده، راهکار مقابله با تفرقه و دودستگی در جامعه اسلامی است.

وی افزود: امام رضا(ع) با شکل دادن مناظره و گفت‌وگوی سازنده سعی کرد تا امت اسلامی را به این سمت سوق دهد که با فهم مشترک می‌توان بسیاری از آسیب‌ها و دغدغه‌ها را رفع کرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، گفت: این حادثه نشانی از تلاش دشمن برای ایجاد نفاق و دودستگی در بین امت اسلامی است.

وی افزود: باید مراقب باشیم تا با برخی رفتارها و بیان صحبت‌ها بهانه دست دشمن ندهیم چرا که امروز دشمن از هر طرف می‌خواهد امت اسلامی را تحت فشار و هجمه سنگین خود ببرد.

در این مراسم، نماینده ادیان و مذاهب مختلف با محکوم کردن حادثه تروریستی در کرمان بر وحدت و همگرایی امت اسلامی حول محور مقاومت در برابر بدخواهان تاکید کردند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha