شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/امام جمعه یاسوج خطاب به تروریست‌ها گفت: شما زائرین راه شهید سلیمانی را کشتید، اما اشتباه کردید، قطعا انتقام سختی از تروریست‌ها خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج به مناسبت‌های پیش‌رو اشاره کرد و گفت: یکشنبه ۱۷ دی طرح استعماری حذف حجاب به دست رضاخان خبیث و ملعون در سال ۱۳۰۴ است، طرح وحشتناکی که می‌خواستند با آن ارزش‌های دینی را از بین ببرند و در جامعه ولنگاری و بی حیایی و برهنگی راه بیاندازند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه این طرح را خوب مطالعه کرده بودند که اگر در جامعه‌ای زن‌ها برهنه شوند مردها گناهکار، ولنگار و فاسد می‌شوند، افزود: وقتی جامعه‌ای فاسد شود افراد آن جامعه نماز نمی‌خوانند روزه نمی‌گیرند و سراغ هر فعل حرامی می‌روند.

نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فساد، فحشا و ولنگاری زیر بنای همه گناهان است، گفت: استکبار، رضاخان را انتخاب کرد و وقتی دیدند با او به هدفشان نمی‌رسند حذف کردند و فرزندانش را به جای او انتخاب کردند ملتی ذلیل است که دیگران بخواهند برای آنها تصمیم‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: امروزه در کشور کسانی هستند که اگر دستشان بیاید کشور را چهار دستی تقدیم آمریکا می کنند .

امام جمعه یاسوج به حادثه تلخ و تروریستی کرمان اشاره کرد و با تسلیت به ملت ایران و مقام معظم رهبری گفت:حادثه غم‌انگیز و اشک باری بود ۴۴ کودک و زن بیگناه در خون غلتیدند و ۸۵ نفر بیگناه شهید و قریب ۲۰۰ نفر زخمی شدند آنها به چه گناهی کشته و زخمی شدند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مدام جبهه استعمار و استکبار، نفاق و کفر انواع و اقسام جنگ‌ها را به ملت ایران تحمیل کردند .

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۷ هزار نفر قربانی ترور هستند، گفت: از مغزهای متفکر کشور گرفته تا کودکان و زنان را ترور کردند و وقتی دیدند از این مسیر نمی‌توانند به هدفشان برسند، جنگ ۸ ساله را راه اندازی کردند.

امام جمعه یاسوج گفت: در جنگ تحمیلی همه دنیای استکبار پشت سر صدام بود آنجا هم شکست خوردند، اگر آمریکا از صدام حمایت نمی‌کرد رژیم بعث در همان ابتدا با دو عملیات ساقط می‌شد.

وی تحریم، فشار و جنگ روانی را از دیگر برنامه‌های دشمن برای ضربه به انقلاب بیان کرد و گفت: داعش ساخته و دست پرورده آمریکا بود این موضوع را بارها خود ترامپ جنایتکار و خبیث گفته بود که داعش را ما درست کردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: آنها داعش را درست کردند و به هر جایی رسیدند هر کشوری که ظرفیت مقابله با استکبار را داشت ویران کردند در سوریه از دمشق تا حلب تا بوکمان ویرانی به بار آوردند، می‌دانستند وقتی این گروه جنایتکار را ایجاد کنند حاشیه امنی برای آمریکا و انگلیس ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه داعش یک تیر به سوی اسرائیل و آمریکا شلیک نکردند و همین ادله قوی است که آنها دست پرورده آمریکا و غرب بود، گفت: اگر جمهوری اسلامی و سپاه قدس نبود معلوم نبود این گروه تروریستی چه می‌کرد، کسی که کمر آنها را شکست حاج قاسم سلیمانی بود .

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه اصل نماد جمهوری اسلامی ضربه مهلکی بر پیکر استکبار است، گفت: آنها با تجزیه کشورهای اسلامی نقش شومی برای خاورمیانه داشتند و می‌دانستند تا حاج قاسم است نمی توانند نقشه خود را عملیاتی کنند بنابراین او را شهید کردند البته خود حاج قاسم در انتظار شهادت بود همه ما مرگ شهادت گونه را می خواهیم.

وی با بیان اینکه همه جهان اسلام مدیون حاج قاسم است افزود: گفتند حاج قاسم را بکشیم به هدفمان می‌رسیم اما از این لاله به خون تپیده میلیون حاج قاسم رویش کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حاج قاسم تبدیل به مکتب شده مکتبی که هرگز نخواهد مرد، دشمنان هم ترسشان از همین است جهانیان وقتی آن تشییع جنازه میلیونی را دیدند که در تهران تخمین زده شد ۵ تا ۷ میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام شرکت کرد در بهت فرو رفت.

وی خطاب به تروریست‌ها گفت: شما زائرین راه شهید سلیمانی را کشتید اما اشتباه کردید قطعا انتقام سختی از تروریست‌ها خواهیم گرفت.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: شهیدان ریشه‌های انقلاب هستند شما می‌خواهید انقلاب را با کشتن این انسان‌ها سرنگون کنید اشتباه می‌کنید هر شهیدی که بر خاک می‌افتد انقلاب اسلامی و ارزش الهی ریشه می‌زند و هر چه بکشید انقلاب و اسلام زنده‌تر و باشکوهتر خواهد شد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha