شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ در میثاق نامه بسیجیان مرکز مدیریت حوزه با حاج قاسم آمده است: سردار دلها با تو پیمان می بندم که پاسدار خون شهدا که محور عزت و کرامت هستند، باشم و آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهم و به گونه ای رفتار کنم که شرمنده خون مطهرشان نباشم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، میثاق نامه کارکنان بسیجی این مرکز را منتشر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم رب الشّهداء والصّدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا(احزاب۲۳)

میثاق نامه با سردار دلها

تجدید عهد و پیمان کارکنان و کارمندان مرکز مدیریت حوزه های علمیه با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. (امام خامنه ای مدظله العالی ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ )

ای سردار سرافراز دلها تو با شهادتت در سحرگاه جمعه رضای جانان دریافتی و حیات جاویدان یافتی، اینجانب به روان پاک تو و شهیدان اسلام و امام شهیدان درود می فرستم و به منظور ترویج مکتب سلیمانی در سالروز شهادتت با تو پیمان می بندم که:

۱- همانگونه که فرمودی تنها نسخه نجات بخش و عاقبت بخیری در پشتیبانی عملی از ولی فقیه زمان است، من تا پایان عمر رهرو و پشتیبان ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای باشم.

۲- تا پای جان از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع کرده و حمایت از جبهه مقاومت را وظیفه خود بدانم.

۳- خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، جامعه اسلامی و حوزه های علمیه را عبادت دانسته و تا آخرین نفس در راه خدمت به آنان کوشا باشم.

۴- پاسدار خون شهدا که محور عزت و کرامت هستند، باشم و آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهم و به گونه ای رفتار کنم که شرمنده خون مطهرشان نباشم.

۵- بدون هیچ ملاحظه ای مسئولیت‌پذیری، جدیت، پشتکار و دلسوزی را سرلوحه همه امور خویش قرار بدهم.

۶- در وظایفی که می‌پذیرم، متعهدانه رفتار کنم و منش حوزوی و روحیه جهادی و بسیجی را از یاد نبرم و از هرگونه اهمال و سستی دوری گزینم.

۷- در ارتباط با همکاران و ارباب‌رجوع، فروتن، مؤدب، شکیبا، خویشتن‌دار و انتقادپذیر باشم.

۸- با روحیه همدلی، همراهی و همکاری مأنوس باشم و در امور گروهی مجموعه، فعال و بانشاط شرکت کنم.

۹- با رعایت حسن خلق، نظم و آراستگی ظاهری و ارزش های انقلابی همیشه حافظ شئون حوزه و روحانیت باشم.

۱۰- به برپایی نماز اول وقت و به جماعت اهتمامی ویژه داشته باشم.

۱۱- پیوسته بر سلوک خیرخواهی، گره‌گشایی، آسان‌گیری و انعطاف‌پذیری در عین‌ قانون‌گرایی حرکت کنم.

(برگرفته از منشور اخلاقی و اداری کارکنان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه)

«پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه»

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha