شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غرفه مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) میزبان پژوهشگران در نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای حوزوی

دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام، در ششمین دوره نمایشگاه کتاب مشکات ویژه دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه حضور فعّال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محسن اکبری شاهرودی مدیر این انتشارات، در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن اشاره به برگزاری این نمایشگاه از ۱۷ الی ۲۲ دی ماه در قم گفت: الحمدلله پس از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی به میزبانی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در قم و استقبال خوب اساتید و محققان، دفتر انتشارات این مرکز، با آثار گوناگون فقهی، اصولی، تفسیری، کلامی و ... در ششمین نمایشگاه کتاب مشکات که با هدف اطلاع رسانی دستاوردهای پژوهشی حوزه های علمیه برگزار می‌شود نیز حضور فعّالی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام که تحت اشراف فقیه عالیقدر آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، با سه ویژگی «تربیت محقق و پژوهشگر در عرصه‌های مختلف»، «رصد نیازهای جامعه و حکومت»، و «تولید آثار و برگزاری کنگره‌ها و نشست‌های علمی متناسب با آن نیازها»، با سرعت و شتاب خوبی در حال حرکت است، این آثار را در قالب‌های مختلف در داخل و خارج کشور به نمایش می گذارد که بسیار مورد توجه و استقبال اساتید حوزه و دانشگاه در داخل و خارج واقع گردیده است.

مدیر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام افزود: با عنایات خداوند متعال و الطاف اهل بیت علیهم السلام، امسال هم در نمایشگاه مشکات حضور فعّالی خواهیم داشت و با حدود ۵۰۰ اثر فقهی، اصولی، تفسیری و کلامی، و نیز با حضور کارشناسان گروه‌های مختلف پژوهشی این مرکز معظم، در خدمت اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه خواهیم بود.

وی با دعوت از اساتید و پژوهشگران جهت بازدید از آثار گسترده این مرکز گفت: از فردا یکشنبه ۱۷ مرداد الی ۲۲ مرداد هر روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ در نمایشگاه مشکات، طبقه همکف، راهروی ۲، غرفه ۱۲ در خدمت علاقه‌مندان به پژوهش‌های فقهی، اصولی، تفسیری و کلامی هستیم. سعی داریم با توجه به بحث گرانی کتاب، و نیاز مبرم کتابخانه‌های سطح کشور به آثار تخصصی مرکز، علاوه بر تخفیف عمومی ۳۰ درصد برای اساتید و پژوهشگران، تخفیف ویژه‌ای هم برای کتابخانه‌های سطح کشور در نظر بگیریم.

ششمین دوره کتاب نمایشگاه مشکات از یکشنبه ۱۷ الی ۲۲ مرداد در قم، گلزار شهدا، مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

انتهای پیام

غرفه مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) میزبان پژوهشگران در نمایشگاه مشکات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسینی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    متاسفانه امسال نمایشگاه کتابی که در خود مرکز فقهی برگزار شد خیلی بی کیفیت بود و بسیاری از انتشارات حوزه شرکت نکردند...